عضو کارگروه سازندگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛
عضو کارگروه سازندگی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت: 70 واحد مسکن روستائی با زیر بنای مجموع 5 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۳۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

  علی اصغر کوهسرخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: همزمان با سومین روز از هفته دولت ۷۰ واحد مسکن روستائی با زیر بنای مجموع ۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

وی تامین اعتبار این پروژه ها را از محل تسهیلات ۱۵۰ و ۱۸۰ میلیون ریالی بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: این تسهیلات بصورت تدریجی به روستائیان دارای شرایط واگذار شده و بعلاوه آن ۱۸۰ میلیون ریال نیز از محل اعتبارات بلاعوض به هر واحد پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن تربت حیدریه خاطر نشان کرد: هر کدام از واحد ها ۷۰ متری است و ۳ واحد از این مسکن های روستائی با متراژ ۸۵ متر مربع به خانواده های دارای دو معلول در بخش مرکزی تعلق گرفته است.

کوهسرخی اظهار داشت: برای تامین زمین در روستاها، اراضی مستعد پس از شناسائی به محدوده روستائی ملحق شده و به طرح تفکیکی مسکن برای عمران نوسازی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسناد مالکیت روستائی صادر شده، افزود: سال گذشته تعداد ۸ هزار و ۲۷۴ جلد سند اماكن مسكوني روستايي با همكاري اداره ثبت اسناد و املاك در شهرستان تربت حيدريه صادر شده است.

عضو کارگروه سازندگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه تکمیل طرح هادی در روستاهای تربت حیدریه را نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دانست و گفت: اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار به اتمام رسیده و ۱۴ روستای دیگر نیازمند اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها