خبرهای داغ:

مشارکت بیش از ۲۰ پایگاه بسیج سرایان در طرح جوانه‌های صالحین

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان سرایان از ابتدای تابستان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۱۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین علی شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان اظهارداشت: بیش از ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات با طرح جوانه‌های صالحین جهت پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان سرایان در حال فعالیت هستند.


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان از یکم تیرماه در حال اجراست و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.


حجت السلام شاهمرادی افزود: تاکنون بیش از یک هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و مشغول آموزش هستند و از برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، اعتقادی و احکام بهره مند می‌شوند.


وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط سرگروه‌های طرح صالحین مدیریت می‌شود؛ گفت: طرح جوانه‌های صالحین علاوه بر پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان باعث استمرار و تقویت حلقه‌های صالحینی که در طول سال اجرا می‌شود خواهد شد و جذب در بسیج را نیز افزایش می‌دهد.


وی افزود: هدف از این طرح کیفی سازی برنامه‌ها، استفاده بهینه از وقت و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌باشد که این امر با بودجه حدود ۳۰ میلیون ریال در سه بخش آیسک، سه قلعه وسرایان در حال اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار