خبرهای داغ:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: شهید محسن حججی توانست در یک شب ره صدساله را بپیماید و عزت ابدی بدست آورده و قهرمان یک ملت لقب گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۱۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام بنی اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان گفت:گاهی تلاش بندگان خداوندذ جهت تحقق عزت اگر عاری از توجه به خداوند متعال باشد نتیجه عکس خواهد داد.

وی اظهار داشت: شهید محسن حججی در کوتاهترین زمان ممکن ره صدساله را دریک شب پیمود و اسطوره و قهرمان یک ملت لقب می‌گیرد و آن وعده الهی برای عزت بندگان به ثمر می‌نشیند و این شهید ۲۵ ساله عزیزملت ایران می‌شود.


حجت الاسلام بنی اسدی گفت: امروز کمتر کسی پیدا می‌شود که شرح رشادت محسن و مظلومیتش را نشنیده باشد و به وجود چنین بزرگمردی افتخار نکرده باشد، او با آن نگاه معصومانه مرز‌های شجاعت و جسارت را جابجا کرد و این پیام را به تمام جهانیان صادرکرد که با خداباش وپادشاهی کن.


وی خاطرنشان کرد: او علاقه زیادی به حضرت زینب (س) و اولیاءالله داشت و برای دفاع از حرم سر از پا نمی شناخت، او تربیت یافته مکتب ایثار و شهادت و رشادت است و در آخرین فایل صوتی به جا مانده از خود که با لحنی که مختص عرفا و وارستگانی که به کمال رسیده اند است فرزندش را به مراقبت از خود در مقابل هجمه‌های دلفریب آخرالزمان (عج) نصیحت می‌کند.


مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان بیان نمود: همسر شهید تعریف می‌کند که او با لباس شخصی به سوریه رفت و شب رفتن خودم برایش اتیکت (خادم المهدی) را به لباسش دوختم و با لباس بیت المال نرفت تا یک نفر دیگر استفاده کند.


بنی اسدی تصریح کرد: شاید بیشترین تصاویر و فیلم‌هایی که از محسن حججی پس از شهادتش منتشر شده است مربوط به حضور او در اردو‌های جهادی می‌باشد و او در یکی از همین اردو‌ها در جمله‌ای تاریخی می‌گوید، ما اینجا از شهر دوریم، ولی به خدا نزدیکتریم اگر در شهر خودمان خدایمان را داشته باشیم بیشترین جهاد را کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها