شهید سیدمحمدحسینی دانشجوی 22 ساله به همراه سایر جهادگران گروه جهادی دانشجویی " طلوع حق" برای آبرسانی به یکی از روستاهای محروم گیلانغرب به استان کرمانشاه رفته بود که بر اثر واژگونی اتومبیل حامل دانشجویان جهادگر به شهادت رسید .
کد خبر: ۸۹۰۹۴۰۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

    

     به گزارش خبرگزاری بسیج، استان ایلام دیروز میزبان نه ، بلکه میهمان شهدای گمنامی بود که پس از سالها ، از جبهه های جنگ و از دیار غربت به ایلام آمده بودند تا با آمدنشان گرد و غبار فراموشی و روزمرگی را از ذهن ها و چشمها بزدایند که به فاصله زمانی اندک از آمدنشان ، شهید جهادگر سید محمد حسینی نیز به قافله آنان پیوست اگرچه سیدمحمد با فاصله 1400 سال از قافله عاشورائیان ، و با فاصله سه دهه از پایان جنگ دیر آمده بود اما این آمدن پاسخی بود به آنان که می پنداشتند که راه آسمان و شهادت بسته شده و دیگر جهاد به پایان رسیده ، او که نه عاشورا را دیده بود و نه جنگ تحمیلی را ، از راههای پر پیچ و خم ناآباد کوره آبادیها و روستاهای محروم زمینی به صف کراران عرصه جهاد پیوسته بود این بار از راه آسمان به شهدا پیوست . او  بهترین الگوی واقعی  جهادگران و شهید را خدمت به محرومین است.

 

 او که در گرمای طاقت فرسای تابستان با پشت پازدن به آسایش و راحتی با عزم و اراده و همت حاج همت گونه،باکری و خرازی گونه اش فی سبیل الله و بدون هیچ چشمداشتی به صف جهاد پیوسته بود ، حالا با اسحله نه ، بلکه با دستان نرم و لطیف خود که شاید در عمر اندکش فرصت زمخت شدن را نیافته بود ، آمده بود که شاید بتواند اندکی از رنج و محرومیت کوخ نشینان را بکاهد.

 

  آری او پرورش یافته مکتب اهل بیت سلام الله علیهم و از نسل آنان بود که ندای پیر و مراد خود را بخوبی دریافته بود و فهمیده بود که بیشتر از این نمی شود منتظرخروجی جلسات و وعده های مسئولین بماند و تلکیف و چاره کار همان است که آقا و مولایش فرموده بود " آتش به اختیار" .

 

   شهید سیدمحمدحسینی  دانشجوی 22 ساله و برادر زاده سردارسرافراز سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) بود که به همراه سایر جهادگران گروه جهادی دانشجویی " طلوع حق"  برای آبرسانی به یکی از روستاهای محروم گیلانغرب به استان کرمانشاه رفته بود که بر اثر واژگونی اتومبیل حامل دانشجویان جهادگر به شهادت رسید . روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

 

ارسال نظرات