خبرنگاران رسانه های استانی و کشوری به مناسبت هفته دولت از قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی، تجاری و ترانزیتی بندر چابهار بازدید کردند
کد خبر: ۸۹۰۹۲۹۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان خبرنگاران رسانه‌های مختلف از بندر شهید کلانتری، ترمینال مسافری دریایی، طرح توسعه بندر شهید بهشتی بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن‌ها قرار گرفتند.
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید خبرنگاران از بندر چابهار به خبرنگار ایرنا گفت: چابهار قابلیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف ترانزیتی، گردشگری و تجاری دارد و با تکمیل طرح توسعه بندر شهید بهشتی شاهد تحولات خوبی در این منطقه خواهیم بود.
سیدحسن ابراهیمی افزود: چابهار کانون توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و جذابیت‌های خاصی برای سرمایه گذاری دارد.
وی بیان کرد: رسانه‌های مختلف کشوری با بازدید و آشنایی از طرح‌های بندر چابهار و انعکاس آن می‌توانند نقش موثری در جذب سرمایه گذار در این منطقه داشته باشند.
وی ادامه داد: خبرنگاران باید خدمات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در این منطقه را به خوبی منعکس کنند.
به گزارش بسیج ،چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۲ شهر به نام‌های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، ۶ دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.
ارسال نظرات