خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: مسلمانان با بصیرت در راستای حفظ وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی اکبرپور روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیج شهرستان درمیان، افزود: هدف دشمن این است که مسلمان زمین بخورد، بیش از گذشته وحدت عملی در بین مسلمانان ضروری است.


وی عنوان کرد: دشمنان اسلام از راه های مختلف و با ابزارهای گوناگون به ترویج فرقه گرایی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان می پردازند و امت اسلامی باید امروز بیش از همیشه هوشیار و مراقب باشند.


وی بیان کرد: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران حدود 40 سال با وحدت زیر سایه درخت تنومند انقلاب اسلامی زندگی می کنند.


وی با اشاره به اینکه داعش پرورش یافته استکبارجهانی در راس آن آمریکا است، اضافه کرد: برای جامعه اسلامی ما مایه ننگ است که گاها در برخی نقاط کشور افرادی به این گروهک پیوسته و اهداف آنان را در جامعه پیاده می کنند.


وی عنوان کرد: شیعه و سنی واقعی در جامعه برادر هستند و به مقدسات یکدیگر توهین نمی کنند، توهین به مقدسات این دو فرقه توسط شیعه و سنی آمریکایی انجام می شود.


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید مسلمانان بیش از گذشته نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند، گفت: هدف گذاری دشمن به گونه ای است که در میدان نبرد مسلمان به دست مسلمان کشته می شود.


اکبرپور افزود: برخی از سردمداران کشورهای اسلامی خود را پیرو پیامبرگرامی اسلام می دانند اما در عمل برنامه های و نقشه های دشمنان را برای تفرقه بین مسلمانان دنبال می کنند.


جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم گفت: ظرفیت بسیج برای گره گشایی مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نقش موثری دارد و باید از این ظرفیت به شایستگی در حوزه ها ی مختلف بهره جست.


محمد فاطمی نسب با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای که وارد می شود، وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد، گفت: بسیجیان شهرستان آمادگی دارند که در راستای حل مشکلات مردم با دولت همکاری کنند.


وی بیان کرد: تشکیل کارگروه هایی از اقشار مختلف بسیج در قالب نظام نامه مدون با هدف ایجاد اتاق فکر و ایده های بسیجی مهم ترین هدفی است که مجمع عالی بسیج دنبال می کند.


وی یادآور شد: امروز عموم مردم مخصوصا بسیجیان ثابت کردند که در تمام جبهه ها می توانند نقشه های شوم استکبار و دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها