خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: همه بر این باور هستیم که شهدا برای ما اسوه و اسطوره بوده اند و امنیت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدای گلگون کفن است.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان عیسی شفیعی شامگاه شنبه در سرکشی از خانواده دو تن از شهدای کارمند گفت: خون شهدا موجب شده تا انقلاب اسلامی بیمه شود، لذا با عمل به وصایای شهدا راه آنها را ادامه دهیم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در جامعه ما رونق دارد و ما اعتقاد داریم شهدا گمنام ماندند تا ما با نام بمانیم و با رفتن خود آسایش و آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آورده و همه مرهون ایثارگری خانواده شهدای این مرز و بوم هستیم

وی افزود: اکثر شهدا سن و سالشان از ۱۶ تا ۲۱ سال بوده که  ما را به اخلاق و مسائل دینی همچون نماز و حجاب سفارش کرده اند و ما باید  بتوانیم  با تعامل و همدلی ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

شفیعی ضمن گرامی داشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: همه بر این باور هستیم که شهدا برای ما اسوه و اسطوره بوده اند و امنیت انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدای گلگون کفن هستیم.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با بیان اینکه ما در نظر زندگی زیبایی داریم ولی شهادت زیباتراز زندگی است، تصریح کرد: خوشا به سعادت شهدایی که در بین زندگی مادی و معنوی، شهادت و معنویت را برگزیده و راه کمال را پیمودند.

وی با اشاره به سخن زیبای مقام معظم رهبری  که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست  افزود: سرکشی از خانواده شهدا برای ما یک پشتوانه قوی خواهد بود تا در کارهایمان موفق عمل کنیم.

شفیعی ابراز امیدواری کرد بتوانیم به عنوان خادمان مردم در هر پست و منصبی هستیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و برای اهداف عالیه انقلاب فعالیت کنیم و آنچه که مورد نظر شهدای والامقام بوده خدمت به مردم برای رضای خالق بوده  که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سید جواد حیدری در ادامه این سرکشی ها گفت: اگر شهیدان پرچم و المی را به دوش کشیدند برای دفاع از عزت، سربلندی و استقلال ملت ایران بوده و اهداف آنها نیز رسالت امروزخانواده شهدا هم خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت:  امروز به ثمر رسیدن خون شهدا به واسطه مقاومت خانواده های آنان بوده که این رسالت را همچنان ادامه می دهند.

حیدری با بیان اینکه صبر خانواده شهدا امروز الگویی بوده برای همسر شهید حججی که می گوید همسرم سرداد تا روسری از سرم برداشته نشودافزود: این درس و آموزه مقاومت و شکیبایی همسران شهیدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان تاکید کرد: مسئولان هم به تاسی از خانواده شهدا باید در میدان عمل و اهداف عالیه شهدا با خدمت گذاری به مردم آن را یک وظیفه بدانند و سرکشی از خانواده شهدا تکریم و نکوداشت یاد شهیدان است.

به مناسبت روز کارمند از خانواده های شهیدان عباسعلی صابری و محمد صادقی سرکشی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها