درراستای ترغیب به امر ورزش صورت گرفت؛
طرح ورزشی حیات پویا برای ترغیب و تشویق دانش آموزان به امر ورزش و ارتقای سلامتی در سطح مدارس شهرستان خاتم اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۵۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در طرح حیات پویا دانش آموزان در اوقات فراغت و زنگ‌های تفریح اقدام به انجام حرکات ورزشی می‌کنند و از این طرح می‌توان برای انجام حرکات پایه مانند دویدن، راه رفتن، پریدن، جهیدن، لی لی و... در دانش آموزان استفاده کرد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج خاتم گفت: در راستای اجرای طرح حیات پویا، دانش آموزان در اوقات فراغت و زنگ‌های تفریح خود به تحرک و ورزش می‌پردازند و این امر بر ساختار قامتی صحیح دانش آموزان در هنگام رشد به ویژه در جمعیت دختران بسیار تاثیر گذار است همچنین اجرای این طرح از چاق شدن دانش آموزان جلوگیری می‌کند.
سرهنگ دوم پاسدار محمد مهرجردی افزود: طرح حیات پویا برای حقظ سلامت و شاداب سازی دانش اموزان در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود و این طرح شامل حرکاتی مانند جهیدن، پریدن و لی لی بازی است که دانش اموزان در اوقات بیکاری و زنگ تفریح با حضور در حیاط اموزشگاه این حرکات را انجام می‌دهند و این حرکات باعث شادابی و نشاط و جبران فقر حرکتی دانش اموزان است.
وی خاطرنشان کرد: طرح حیات پویا تاثیر بسزایی در ارتقای سلامت دانش آموزان دارد و جلوگیری از کم تحرکی و افزایش وزن دانش آموزان در مدارس از عمده اهداف این طرح مهم است.
ارسال نظرات