خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک خطاهای شکل گرفته نامناسب و ارتباط دهی آن با جریان انقلابی در راستای فرمان آتش به اختیار را از سوی عده ای از سر عمد یا از روی عدم بصیرت دانست.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۱۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در تبیین مفهوم آتش به اختیار، خطاهای شکل گرفته نامناسب و ارتباط دهی آن با جریان انقلابی در راستای فرمان آتش به اختیار را از سوی عده ای از سر عمد یا از روی عدم بصیرت دانست و اظهار داشت: نیروهای متعهد و انقلابی در راستای قانون اساسی و اصول انقلاب و ارزشها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد به خصوص بعد فرهنگی تلاش می کنند و با بصیرت و آگاهی در مسیر خط ولایت و رهبری حرکت می کنند.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک صبح امروز در حسینیه شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در تبیین مفهوم آتش به اختیار، خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دو گروه در کشور هستند که در تلاشتند تا حرف خود را اثبات کنند.

وی جریان غربگرا، سکولار، اهل مذاکره و سازش را اولین جریان حاکم در کشور دانست که در تلاش است تا آنچه در غرب حاکم است را برای کشور الگو کند و گفت: از اول انقلاب این جریان شروع شد و ادامه دارد و رها نمی شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج قرچک جریان دوم حاکم در کشور را خط انقلاب مطرح کرد که اصول اسلام را رعایت می کند و پاسدار خون شهدا هستند و افزود: آنان جوانان انقلابی و حزب اللهی هستند که راه و  آرمان های امام راحل را ادامه می دهند.

وی جریان انقلابی را اهل بصیرت دانست و اذعان کرد: آنها لحظه شناس و پیرو ولایت هستند و از مواضعشان کوتاه نمی آیند.

مسؤول امور روحانیون در سپاه قرچک درباره ریزش ها و رویشهای جریانات جمهوری اسلامی ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی به جمعیت انقلابی اضافه شده است، آنها ریزش کمی داشتند و نسبت به جریان غربگرا رویش های بیشتری در آنها دیده می شود.

وی خطاهای شکل گرفته نامناسب و ارتباط دهی آن با جریان انقلابی در راستای فرمان آتش به اختیار را از سوی عده ای از سر عمد یا از روی عدم بصیرت دانست و یادآور شد: نیروهای متعهد و انقلابی در راستای قانون اساسی و اصول انقلاب و ارزشها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد به خصوص بعد فرهنگی تلاش می کنند و با بصیرت و آگاهی در مسیر خط ولایت و رهبری حرکت می کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی در سپاه ۱۵خرداد، تأکید کرد: ما در زمان حاکمیت اسلامی هستیم، اگر قرار است کاری انجام دهیم باید بر اساس حاکمیت اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران و قم هم کار درستی نبود چرا که راه انتقاد این نیست.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با ابراز اینکه اجرای فرمان آتش به اختیار باید برابر قانون و چارچوب باشد، اظهار داشت: این گونه رفتارها در قامت نیروهای انقلابی نیست و رهبری این را از نیروهای انقلابی نمی پذیرد.

 

ارسال نظرات