کارگاه آسیبهای اجتماعی خانواده با حضور کلیه کارکنان یگان و با سخنرانی دکتر سلطانی مشاور و روانشناس در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۸۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دکتر سلطانی مشاور و روانشناس در کارگاه آسیبهای اجتماعی خانواده گفت: تأمين نياز جنسي يكي از اهداف مهم ازدواج حفظ نفس و تأمين آرامش جنسي است كه بطور متقابل بين زن و شوهر صورت مي‏پذيرد.

دکتر سلطانی با اشاره به تأمين نياز جنسي بین زن و شوهر افزود: اگر يكي از طرفين در اين مورد تأمين نشود عوارض نامطلوبي را به دنبال خواهد داشت و مي‏توان گفت بد رفتاري و سوء خلق، اضطراب دروني، عقده‏اي شدن در مسائل جنسي، انحراف و فساد اخلاقي در اجتماع، ترويج فساد در جامعه از جمله عوارضات آن مي‏باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: زن و شوهر موظّفند خود را به هر كيفيّتي كه باعث ارضاء مقابل است آماده سازند، و چنانچه موانعي دركار باشد، از طريق دارو و درمان و تقويت جسمي برطرف نمايند، تا طرف مقابل با محروميت و يا خداي نكرده، با فساد اخلاقي روبرو نشود.

دکتر سلطانی تصریح کرد: از جمله مهم‏ترين عوامل سعادت و خوشبختي در زندگي، تفاهم، درك متقابل، آرمان مشترك، تعهد به اصولاخلاقي، انضباط و اهتمام به زندگي است. در پرتو اين اصول، مي‏توان عشق به زندگي را تقويت نمود و اين عنصراصلي را در زندگي حفظ كرد زن و شوهر از لحاظ اخلاقي چگونه باشند تا زندگي خوب و شيرين داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات