امام جمعه خرمدره:

برگزاری مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) در شهرستان خرم دره

مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) به همت حوزه خواهران حضرت زینب (س) سپاه خرمدره با حضور بیش از 500 نفر از بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۸۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان خرم دره در مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج در رابطه با ترویج ازدواج آسان توسط خانواده های جوانان از بزرگان و والدین خواست به توصیه دین مبین اسلام در خصوص ازدواج آسان توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش خانواده ها برای شکل گیری خانواده های اسلامی افزود: خانواده بنای اساسی برای ترویج ازدواج آسان است.

وی در ادامه اظهار داشت: قراردادن مهریه ها وجهیزیه های سنگین در ازدواج جوانان سدی بزرگ و باعث به وجودآمدن مشکلات زیادی ازجمله بالارفتن سن ازدواج و بروز اختلافات درخانواده ها که تأثیر بسزایی در جامعه از لحاظ اجتماعی و فرهنگی خواهد گذاشت .

حسینی با سفارش به الگو قراردادن زندگی ائمه اطهار(س) به ویژه زندگی حضرت زهرای مرضیه (س) وحضرت علی(ع)، تصریح کرد: درنسل حاضر افرادی که با الگو قراردادن این بزرگان زندگیشان برای ما الگو باشد، وجود دارند

امام جمعه شهرستان خرم دره افزود: در جوانان نسل امروز هم افرادی وجود دارد که وجودشان باعث برکت و بقای محبت بین انسانهاست، شهید حججی نمونه ای از این جوانهاست که مطالب و نکات ارزشمندی در زندگی این شهید وجود دارد که برای بسیاری از جوانان حتی بزرگان جامعه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی باید الگو قرار گیرد .

گفتنی است مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) به همت حوزه خواهران حضرت زینب (س) سپاه خرمدره با حضور بیش از  500 نفر از بانوان برگزار شد.

 

ارسال نظرات