افتتاح و کلنگ زنی۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی در باشت

۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 171 میلیاردریال در باشت افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۷۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
ه. مناسبت هفته دولت امروز ۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور غلامرضاافتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی در باشتتاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.

بنا به این گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اعتبار این تعداد طرح و پروژه را ۱۷۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۱۰ طرح اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال افتتاح شدند.

مجید محنایی اظهار داشت: ۹ طرح عمرانی با بیش از ۶۷ میلیارد و ۵۳۵ ریال اعتبار کلنگ زنی در شهرستان باشتدر هففته دولتبا حضورمسئولان و نماینده مردم گچساراران و باشت کلنگ زنی شد.

پل شهید کلانتری، تقویت ولتاژ روستا‌های سلطان آباد، حاج قلندر، نقاط مختلف شهر باشت و مسکن مددجو از مهم‌ترین طرح‌های کلنگ زنی است.
وی خانه بهداشت سعادت آباد، آبرسانی به روستاها، طرح تأمین آب ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی، آسفالت راه روستا‌های پشت کوه، مله برفی، امام ضامن، توسعه برق بوستان و ساختمان دهیاری سراب بیز را از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار