کمیته های شش گانه برای برگزاری باشکوه نخستین کنگره بزرگداشت نماینده فقید ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۵۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
دبیر نخستین کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله سید کرامت الله برگزاری کنگره بزرگداشت نماینده فقید ولی فقیه در استانملک حسینی در شورای سیاست گذاری این کنگره که در دانشگاه یاسوج برگزار شد گفت: این کمیته ها شامل کمیته برگزاری همایش، کمیته روابط عمومی و تبلیغات، کمیته تشریفات و پشتیبانی، کمیته برگزاری نمایشگاه، انتظامات و کمیته علمی است.
محمود رضا رحیمی افزود: طراحی پوستر، لوگو و محورهای اصلی همایش، برگزاری جشنواره هنری، نمایشگاه، چاپ کتاب و تهیه و پخش تیزر، کلیپ و مستند، تصمیم گیری درخصوص تمبر یادبود و رونمایی از آثار و جمع آوری مکتوبات و مستندات مرتبط با زندگی و فعالیت های آیت الله ملک حسینی از مهمترین پیشنهادات برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره است.
وی انتشار فراخوان همایش از طریق صداوسیما، مطبوعات، نشریات، سایت همایش، فضای مجازی و راه اندازی سایت همایش در اینترنت را از جمله مصوبات این شورا بیان کرد و گفت:نخستین کنگره بزرگداشت حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد 26 مهرماه سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان ۱۲ آبان ۱۳۹۱ در شیراز درگذشت و در جوار امامزاده شاه قاسم یاسوج به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات