دبیر سمن فناوران جوان آینده‌ساز و نماینده مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف:

برگزاری مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با هدف ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان

هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی است.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۳۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  دبیر سمن فناوران جوان آینده‌ساز و نماینده مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف در زنجان گفت: تیم رباتیک خانه جوانان استان زنجان در بیست و یکمین مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) 3 رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

حسین تقی لو افزود: این دوره از مسابقات در بخش های نجوم ، نانو شیمی و رباتیک برگزار شد و تیم دانش آموزان زنجانی به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی است.

تقی لو با اشاره به اینکه این مسابقه در سوم شهریور جاری برگزار شد افزود: در این دوره مسابقات مقام نخست ربات های خانه دار را 'آیدین فرهادی'، دانش آموز مدرسه ابتدایی علامه حلی زنجان کسب کرده است.

وی تصریح کرد:همچنین مقام دوم ربات های تعقیب و گریز سه سال دوم ابتدایی را 'امیرسینا بیگدلی'، دانش آموز مدرسه ابتدایی علامه حلی زنجان کسب کرده است.

سرپرست تیم های اعزامی استان زنجان اظهار داشت: مقام چهارم ربات های خانه دار را ' سیدعلی موسوی' کسب کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار