تجلیل از شهدای شاخص کارمند استان

در سومین روز از گرامی داشت هفته ی دولت و روز کارمند از شهدای شاخص کارمند کشور و استان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
در این آیین که در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان برگزار شد خادمیتجلیل از شهدای شاخص کارمند استان استاندار با نکو داشت یاد و خاطره شهیدا ن. رجایی و باهنر آن دو شهید بزرگوار را سرمایه‌های انقلاب دانست و افزود: مادامی که راه و روش این دو بزرگواربعنوان منشور اخلاقی کارکنان و مدیران قرار داشته باشد سلامت در مجموعه‌ی مدیریتی برقرار است.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره‌ی شهدای استان و کارکنان شهید دولت در استان گفت: با نگاه به شیوه‌ی زندگی این بزرگواران و چگونگی خدمت به مردم در می‌یابیم که اخلاص در عمل و عمل برای خدا و رضایتمندی مردم شاکله‌ی شخصیتی این افراد را تشکیل داده بود.
در این ایین حجه الاسلام حسینی صدر امام جمعه‌ی موقت یاسوج و مسول حوزه‌ی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز با بیان اینکه شهدا چهره‌های جاوید تاریخ ایثار و خدا خواهی هستند گفت:: هجمه‌ی دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب بر علیه آرمان‌های ملت ایران اغاز شد و تا به امروز به سرکردگی آمریکا ادامه دارد.
وی به آخرین سیاست‌های خصمانه‌ی دولت آمریکا بر علیه ایران اشاره کرد و گفت:: البته طرف‌های امریکایی جواب ایران را از زبان آقای ظریف وزیر امور خارجه و بعضی از دستندر کاران سیاست خارجی ایران دریافت کردند.
وی شیوه‌های شیطنت بار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاد آور شد و افزود: ملت و مسولان هشیار نظام با درایت رهبر معظم انق ۵ لاب هر بارآنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
در این آیین گوهرگانی ریس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه شهید واعظی از کارکنان مجاهد فی سبیل الله در جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس بود افزود این سازمان در کهگیلویه و بویر احمد امروز مفتخر است که ۵۰ شهید،۱۶ آزاده و بیش از ۴۰۰ جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
در حاشیه‌ی این آیین سردار بوعلی فرماندهی سپاه فتح استان هم در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری صدا و سیما با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تاسی از این دوبزرگوار را لازمه نظام مدیریتی کشور دانست.
گفتنی است امسال شهید علی فارسی از استان اصفهان و شهید واعظی از کهگیلویه وبویر احمد بعنوان شهدای شاخص کشور و استان معرفی شدند و در پایان همین آیین با اهدا لوح سپاس از خانواده‌ی شهید واعظی تجلیل شد.

تجلیل از شهدای شاخص کارمند استان تجلیل از شهدای شاخص کارمند استان تجلیل از شهدای شاخص کارمند استان
ارسال نظرات