استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مرکز آموزشی گفت: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۲۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز  و مدرسه یار ،یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند، اظهار  کرد: خیرّین نیک اندیش شبستری پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده اند.

 وی افزود: خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم می شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت کار نیک خیران عنوان کرد: خیران، قشری از بندگان موفق خداوند هستند که در کنار دیگر نعمت های الهی از نعمت ثروت بهره مند شده اند و از نعمت الهی در راه کارهای خداپسندانه و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی استفاده می کنند.

جبارزاده با  بیان اینکه افتتاح هر مدرسه ای منجر به بسته شدن یک زندان می شود، افزود: رویکرد مسئولین استانی در طول ۴ سال گذشته برحمایت از خیرین و حضور در افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و آموزشی و پرورشی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکثر زندانیان افراد کم سواد و بیسواد جامعه هستند، خاطرنشان کرد: حمایت از آموزش وپرورش بعنوان متولی اصلی تعلیم وتربیت نقش بسزایی در آگاهی دادن مردم و به تبع آن پیشگیری از وقوع جرم وجنایت در جامعه دارد.

مسئولان ارشد آذربایجان شرقی در این آیین از بهزاد قدملی خیر نیک اندیش احداث کننده دبستان شش کلاسه شاهد قدملی شبستر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها