خبرهای داغ:
محصولات تولیدی ایران خودرو تبریز برای دومین بار متوالی در سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۹۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو تبریز، مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز با تبیین اهداف کیفی محصولات تولیدی این شرکت به ضرورت اهمیت کیفیت محصول بر پایه استاندارد و افزایش رضایتمندی مشتریان در راستای خدمات پس از فروش، نقش مهم و بسزای مدیران کیفیت در تولید یک محصول پایدار را با اهمیت خواند.

حمید حاجی زاد منصور در جلسه ارزیابی کیفی سایت تبریز افزود: مشتري‌مداری و دست‌یابی به بیشینه رضايت مشتريان همواره از اهداف بسيار مهم گروه صنعتي ايران خودرو و ایران خودرو تبریز بوده كه نتايج ارزيابي موجود، صحه‌ای بر حركت در مسير این مهم بوده است.

وی با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده در این راستا گفت: ایجاد شبکه گسترده تحویل و فروش، تعریف و اجرای طرح های مهم در زمینه ارتقای کیفیت محصول، آموزش مستمر و بهسازی کارکنان عملیاتی، توجه به نظرات مشتریان و بهره گیری ازمنابع انسانی مستعد بومی و جوان از عوامل مهم ارتقای کیفیت در راستای استاندارد سازی محصول است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: در ارزیابی قبلی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران، محصول سمند سورن توانست دوستاره کیفی را کسب کند.

ایران خودرو تبریز با تکیه بر نیروی جوان و فعال خود از بدو تأسیس تاکنون توانسته است تولید بیش از 700 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را محقق سازد.

محصول تولیدی کنونی این شرکت سمند معمولی و سمند سورن بوده که در 9 کلاس مختلف، با تیراژ روزانه 450 دستگاه تولید می شود.

ارسال نظرات