کد خبر: ۸۹۰۸۹۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کلنگ زنی ۱۶.۵ کیلومتر جاده اصلی یاسوج سی سخت
غلام محمد زارعی شامگاه شنبه در آیین کلنگ زنی ۱۶.۵ کیلومتر جاده اصلی یاسوج سی سخت افزود: در چهار سال گذشته از نظر وضعیت راه‌های روستایی ۵۰ درصد زیر متوسط کشوری بودیم و در حوزه جاده‌های ارتباطی نیز وضعیت چندان مناسب نبود.
زارعی خاطر نشان کرد: در چهار سال اخیر شاهد اقدامات مناسبی بوده ایم و اخیرا اتصال آزادراه یاسوج به آزاد راه اصفهان شیراز به آگهی رفته است.
وی از اقدامات مناسب در راستای ایجاد پل شهید نجفی خبر داد و بیان داشت: این پل یکی از زیباترین پل‌های کشور خواهد بود.
زارعی با اشاره به شهادت شهیدان باهنر و رجایی گفت: این شهیدان بزرگوار الگوی واقعی و ماندگار مدیران هستند.
نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر روز شاهد پیشرفت و توسعه در استان هستیم و به برکت ایثارگری‌های شهدا اقدامات خوبی انجام می‌شود، و ادامه راه شهدا و خدمت به مردم به عنوان اولویت مسئولین است.

افتتاح چمن مصنوعی روستای کوخدان شهرستان دنا
زارعی در آیین افتتاح چمن مصنوعی روستای کوخدان شهرستان دنا افزود: در دوسال گذشته نیز اعتبارات مناسبی برای این بخش تخصیص یافت.
زارعی با اشاره به افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای کوخدان تصریح کرد: این پروژه در زیربنای ۱۰۰۰ متر و از اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: این پروژه در زمستان سال گذشته اجرایی شد و با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.
زارعی از ساخت چندین چمن مصنوعی و زیرساخت ورزشی در آینده خبر داد و گفت: در روستای کوخدان نیز از این ظرفیت برای افزایش نشاط و توسعه ورزش استفاده خواهد شد.

فاز اول پروژه طرح ماهی ۸۰۰ تنی در شهرستان دنا افتتاح شد
زارعی نماینده بویراحمد و ونا در آیین افتتاح پروژه طرح ماهی در روستای خرسان گفت: فاز اول این پروژه قابلیت تولید ۳۰۰ تن ماهی در سال را دارد که به مرور زمان برای تحقق فاز دوم این طرح تلاش خواهد شد.
زارعی بیان کرد: برای اجرای این پروژه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات و باقی آورده سرمایه گذار است.
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه برای این طرح از ظرفیت آبی رود خرسان استفاده شده است، اشتغال زایی این پروژه را ۳۰ عنوان کرد.
وی افزود: چندین پروژه طرح ماهی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.
زارعی گفت: باید موانع تولید و اشتغال برداشته شود و برای تحقق این امر در استان تلاش شود.

بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار قطره‌ای باغات روستای معصوم آباد کریک
پروژه آبیاری تحت فشار قطره‌ای باغات روستای معصوم آباد کریک شهرستان دنا با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرماندار شهرستان دنا به بهره برداری رسید.
زارعی در آیین افتتاح این پروژه گفت: با تحقق این پروژه ۲۰۰ هکتار از باغات منطقه تحت پوشش سیستم تحت فشار آبیاری قرار گرفته است.
زارعی عنوان کرد: میزان پوشش اشتغال زایی این پروژه ۲۵۰ خانوار است وبرای اجرای آن ۳۰۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خواسته‌های ما و دغدغه‌های به حق مردم کریک ایجاد و توسعه شبکه‌های آبیاری تحت فشار است.

بهره برداری از سه پروژه اجرای طرح هادی در دنا
سه پروژه اجرای طرح هادی در روستا‌های شهرستان دنا بهره برداری رسید زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آیین‌ها که روز شنبه در شهرستان دنا برگزار شد گفت: اولین طرح عملیات اجرای ۱۲۰۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستای کوخدان سی سخت است و تعداد خانواده تحت پوشش طرح ۱۴۰ خانوار است.
زارعی بیان کرد: محل تامین اعتبار این پروژه ازمحل استانی و نفت است و ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زمان شروع پروژه در سال ۹۵ بود و این پروژه در سال جاری به بهره برداری رسید.
زارعی تصریح کرد: عملیات گازرسانی در سال‌های گذشته باعث تخریب آسفالت این منطقه شده بود که توفیق شد که با تلاش مسئولین اجرای آسفالت این روستا محقق شود.
همچنین در آیینی دیگر طرح هادی روستای سفلی افتتاح شد.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و نفت تامین اعتبار شده است.
زارعی بیان کرد: حجم عملیات این پروژه اجرای ۲۲۰۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستا است.
وی افزود: این عملیات در سال ۹۵ کلنگ زنی و در سال ۹۶ به بهره برداری رسید.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تعداد خانوار‌های بهره بردار این پروژه را ۳۱۰ خانوار عنوان کرد.
در آیینی دیگر پروژه طرح هادی روستای با اعتبار ۸ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و نفت به بهره برداری رسید.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این افتتاح گفت: ۲۵۰۰۰ مربع عملیات آسفالت روستای توت نده با پوشش ۴۸۰ خانوار به بهره برداری رسید.
زارعی با اشاره به مزایای آبیاری تحت فشار تصریح کرد: جلوگیری از هدر روی آب، افزایش کیفیت کاری و بهبود و توسعه کاشت محصولات از جمله مزایای آبیاری تحت فشار است.
عکس : اسحاق باقرزاده
ارسال نظرات