با حضور مسئولین بسیج دانشجویی در روستای هفتادر شهرستان عقدا صورت گرفت؛
جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی استان یزد با حضور در روستای هفتادر شهرستان عقدا فعالیت های جهادگران دانشجو در این منطقه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۷۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی استان از جمله سید حسین راسخی مسئول بسیج دانشجویی و سید محمود پارسائیان جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور در روستای هفتادر شهرستان عقدا از نزدیک در جریان فعالیت‌های گروه جهادی شهید عاصی زاده دانشگاه پیام نور اردکان در این مناطق قرار گرفتند.

در این بازدید یک روزه مسئولین ضمن قدردانی از دانشجویان حاضر در این اردو‌ها به بحث و تبادل نظر با دانشجویان پیرامون رفع موانع و هرچه بهتر برگزار شدن اردو‌های جهادی پرداختند و ضمن ارئه پیشنهاداتی از طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف در حال اجرا در این روستا‌ها از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، درمانی و خدماتی بازدید به عمل آوردند.


گفتنی است تا پایان تابستان جاری بیش از ۸۰۰ دانشجوی بسیجی استان در قالب ۳۰ گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان به ارائه خدمات متنوع در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، درمانی و عمرانی به مردم شریف این مناطق خواهند پرداخت.

ارسال نظرات