خبرهای داغ:
مشاور دبیر کل جمعیت هلال احمر در دیدار با مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در حوزه املاک از ظرفیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی  جمعیت هلال احمر استان، کاووس محمودی با اشاره به اقدامات انجام یافته در حوزه املاک و مستندسازی اظهار داشت: مستند سازی در حوزه املاک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در این راستا اقدام به تهیه فرمت املاک با استفاده از تجربیات موفق دیگر نهادها و دستگاه ها کرده ایم.

وی ادامه داد: املاک هلال احمر سرمایه مهم و ماندگار جمعیت بوده و هرگونه اقدام در جهت ساماندهی املاک بالتبع ماندگار خواهد بود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت املاک گفت: با توجه به اینکه اکثر املاک جمعیت هلال احمر توسط خیرین و نیکوکاران به این نهاد خیریه با نیات خاصی  اهدا و وقف و یا واگذار شده اند و  یکی از مطالبات افکار عمومی از هلال احمر ساماندهی املاک و پیاده کردن نیات واقفین است که در این خصوص  ساماندهی املاک و مستغلات از اولویت های کاری مدیریت استان بوده و در گام نخست شناسایی املاک و ثبت و ضبط کردن و تهیه دفترچه املاک را با استفاده از اطلاعات پیشکسوتان در دستور کار قرار داده ایم.

سعید کنعانی ادامه داد: در گام بعدی برای بهره برداری بهینه از املاک اقدام به تعریف اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه املاک کرده و بر اساس آن اهداف اقدام به برنامه ریزی می کنیم.

وی نقش املاک و مستغلات را در در آمد زایی بسیار حائز اهمیت بر شمرد و گفت: می توان با ساماندهی مناسب و تخصصی املاک جمعیت هلال احمر در آمدزایی کرده و این درآمدها را در امور امدادی و درمانی مرتبط با اهداف هلال احمر به مصرف رساند.

 

ارسال نظرات