درخشش دانشجویان کردستانی در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر

کاروان ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر چندین مقام کسب کردند.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۰۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رحمت الله صادقی کارشناس تربیت بدنی و سرپرست کل کاروان ورزشی استان کردستان در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر ضمن تبریک و تهنیت به کل اعضای کاروان ورزشی و تقدیر و تشکر از همراهی مدیریت محترم استان کردستان و سرپرست پردیس شهید مدرس سنندج گفت: آن چیزی که دانشگاه فرهنگیان بر آن تأکید دارد، این است که دانشجویان در این دورۀ چهارساله که در دانشگاه فرهنگیان هستند و رسالت معلمی را پذیرفته اند، از فرصت‌ها به گونه‌ای بهره برند که زمانی به کلاس‌های درس رفتند، منش و شخصیت معلمی را برای دانش آموزان این مرزوبوم به ارمغان بیاورید.



وی افزود: رقابت سالم، پذیرفتن شکست، لذت بردن از پیروزی، یادگیری قضاوت و داوری عادلانه است که عرصه‌های ورزشی، بهترین عرصه برای انتقال عملی چنین خصوصیاتی است.



صادقی گفت: دست آورد کاوران اعزامی استان کردستان امسال چشمگیر بود که باید به تمامی این عزیزان دستمریزاد گفت و از کلیه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مدیریت محترم استانی کردستان جناب اقای دکتر معروفی، دکتر الماسی و سایر عزیران که به نحوی در به ثمر نشستن این درخشش ما را یاری نمودند تقدیرو تشکر نمایم.



وی تصریح کرد: تیم دو و میدانی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان قهرمان بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور شد.



کارشناس تربیت بدنی و سرپرست کل کاروان ورزشی استان با بیان اینکه در این مسابقات تیم دو و میدانی با کسب سه طلا، یک نقره و سه برنز و مجموع ۵۵ امتیاز قهرمان مسابقات شد گفت: اسامی این تیم، میلاد ملکی، حسین هادلو، ناصر شکری، میثم رحیمی، محمد هاشمی نژاد، مهدی محمدی، عبدالله فرهاد فر (مربی) و محمد ابراهیم شریفیان (سرپرست) بود.



وی تصریح کرد: میلاد ملکی و محمد هاشمی نژاد در دو ۴۰۰ متر و پرش طول قهرمان و صاحب گردن آویز طلا شدند، اما میلاد ملکی، حسین هادلو، محمد هاشمی نژاد و ناصر شکری در دو ۴۰۰*۴ متر صاحب گردن آویز طلا شدند و در نهایت حسین هادلو در هشتصد متر به مقام دوم، ناصر شکری در دو ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر و میثم رحیمی در پرتاب وزنه به مقام سوم رسیدند.


صادقی با بیان اینکه تیم تنیس روی میز مقام سوم تیمی، دوم انفرادی و ششم دوبل را در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کسب کرد گفت: مهدی مفاخری، احمد الهویردی زاده، مهدی رجبی، عبدالله ایوبی (مربی) و رحمت الله صادقی (سرپرست) اعضای این تیم بودند.



وی ادامه داد: تیم تکواندو در این دور از مسابقات دو مدال برنز کسب کرد، اما تیم کشتی مقام سوم را کسب کرد.


صادقی گفت: تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان کردستان مقام ششمی را در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کسب کرد که اعضای تیم رشته فوتسال دانشگاه فرهنگیان استان کردستان شامل سیامک محصلی، فرید امیری، پوریا سلیمانزاده، زانیار رشیدزاده، رضا ملکی، کمال الدین حسامی، محمد ستاری، علی آقایی، فرهاد محمدیان، امین محمودی، صابر فرج زاده، کیوان غریبی، آقای بهاء الدین ملکی (مربی) و عباس خانی (سرپرست) است.



شایان ذکر است فرید امیری و پوریا سلیمانزاده از طرف عوامل فنی مسابقات جهت حضور در اردوی تیم منتخب دانشگاه فرهنگیان دعوت شده اند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات