۳۶ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امروز در شهرستان مریوان به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۹۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت هفته دولت، حسن رکنی معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان، منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس به همراه فرماندار شهرستان مریوان ۳۶ طرح و پروژه را در این شهرستان افتتاح کردند.


در این سفر که در سومین روز از هفته دولت انجام شد، مجتمع گاوه شیری ریخلان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در صورت تکمیل شدن برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند، این پروژه ۵ هزار و ۶۰۰ تن شیر خام، ۵۵ تُن گوشت قرمز و ۱۲۵ راس تلیسه مازاد بر نیاز گاوداری نیز تولید خواهد کرد.


همچنین معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از گاوداری ۵۰۰ راسی در شهرستان مریوان که دارای ۳۰ هکتار زمین آبی کشت علوفه است بازدید کرد.


۳۰ طرح و پروژه کشاورزی آبیاری تحت فشار روستای ریخلان نیز با مساحت ۳۲.۵ هکتار، یک واحد تولیدی مرغداری گوشتی و دو واحد پرواربندی با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان نیز امروز افتتاح شد.


در بعدازظهر امروز نیز ایستگاه پمپاژ آب مریوان با قابلیت انتقال ۳۶۰ لیتر آب در ثانیه با خط لوله ۸۰۰ متری افتتاح شد که این خط لوله، ۱۲ هزار انشعاب آب محله‌های تکیه و چهارباغ شهر مریوان را تامین می‌کند و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل تملک دارایی‌ها در سال گذشته احداث آن آغاز شد که در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.


در پایان سفر، پروژه ایجاد تاسیسات و آبرسانی شهر کانی دینار به منظور افزایش ظرفیت ذخیره، دبی و فشار آب در شهر کانی دینار با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل تملک دارائی‌های سرمایه‌ای افتتاح شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات