در این دوره 213 نفر از بسیجیان شهرستان محمودآباد که بیشتر آنها برای نخستین‌بار آمدند با پنج کاروان به همراه راوی و مبلغ و نیروهای تامین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدتقی کیا در محل اعزام کاروان راهیان نور در سپاه  شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: به منظور آشنایی جوانان نسل امروز با فرهنگ جبهه و جنگ و مرور خاطرات شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر آن شدیم که این بسیجیان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی افزود: در این دوره 213 نفر از بسیجیان شهرستان محمودآباد که بیشتر آنها برای نخستین‌بار آمدند با پنج کاروان به همراه راوی و مبلغ و نیروهای تامین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد در پایان گفت: از همه بسیجیان و جوانان شهرستان می‌خواهیم که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای یکبار هم شده به مناطق جنگی و عملیاتی رفته و از آنجا بازدید کنند تا آثار رشادت‌های رزمندگان و امنیتی که امروز داریم را متوجه شوند که چگونه و توسط چه افرادی به دست آمده است.

 در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور امام جمعه محمودآباد به همراه فرماندار و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمودآباد به همراه فرمانده سپاه محمودآباد و خانواده‌های بسیجیان حضور داشتند.

ارسال نظرات