در بزرگداشت روز بسیج اصناف

برگزاری شورای همفکری بسیج اصناف شاهرود+تصاویر

جلسه شورای همفکری بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۳۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای همفکری بسیج اصناف حوزه الهادی شاهرود با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی و معاون شورای همفکری سپاه ناحیه شاهرود و فرماندهان پایگاه ها و موثرین قشر اصناف در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این جلسه در خصوص چگونگی جایگاه بازار در سطح بازار تراز اسلامی، جایگاه مقبولیت و محبوبیت بسیج اصناف در بازار و راهکارهای تقویت نقاط ضعف و قوت بازار اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه راهکارهای تقویت بازار اسلامی بررسی شد و بر علم و علوم کسب کار اسلامی، شعائر اسلامی، رعایت قانون و تشویق و تجلیل به عنوان راهکارها تاکید شد.

همچنین عدم قناعت، عدم ایمان داشتن به رزاق بودن خدا و کاهش اعتقادات مذهبی و دینی مواردی است که در بازار متاسفانه کمی کمرنگ شده است و باید در راستای تقویت آنها گام برداشته شود.

حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف شاهرود در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف به خصوص شهید عطایی و شهید شکرویان از شهدای شاخص بسیج اصناف سال 96 با بیان اینکه کاسب حبیب خداست اظهار کرد: کار و کسب در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و باید تلاش کنیم تا این جایگاه حفظ شود و حبیب بودن کاسب که خدا و رسول بر آن تاکید دارند حفظ شود.

در این جلسه مصطفی خانی مسئول راهبردی سپاه شاهرود در خصوص اهمیت تشکیل شوراهای همفکری و ساختار آن مطالبی را بیان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار