خبرهای داغ:
رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

اعزام کارشناسان فرهنگی استان به نمایشگاه متمرکز کتاب در رامسر

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قزوین از اعزام کارشناسان فرهنگی و هنری استان به نمایشگاه متمرکز کتاب در رامسر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۰۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، 3 نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری استان قزوین از روز 5 لغایت 8 شهریور ماه برای حضور و انتخاب کتاب به نمایشگاه متمرکز کتاب در رامسر اعزام می شوند.
ابراهیم سلطانی رییس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در این باره اظهار داشت: هر ساله مطابق برنامه ریزی های وزارت آموزش و پرورش برای اجرای طرح 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه در آبان ماه، نمایشگاه متمرکزی از آثار ناشران سراسر کشور برگزار می گردد که طی سه روز کاری، کارشناسان منتخب هر استان بر اساس تجربه به انتخاب کتاب می پردازند.
وی افزود: برای برپایی نمایشگاه های کتاب در سال تحصیلی 97-1396 در حدود 7000 عنوان کتاب به این نمایشگاه راه پیدا کرده که با توجه به تنوع کتاب، کارشناسان می بایست با دقت نظر به انتخاب کتاب بپردازند که افزون بر قیمت مناسب، کتاب های انتخاب شده ویژگی های سنی، محتوایی و ... را نیز در بر داشته باشد.
این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: با توجه به ارزیابی های بعمل آمده توسط وزارتخانه، استان قزوین در راستای اجرای طرح 50000 نمایشگاه در 50000 مدرسه در سال تحصیلی 96-1395 موفق به کسب عنوان برتر کشوری شده است که در این دوره از برگزار کنندگان آن تجلیل بعمل خواهد آمد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها