بوشهر-فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز آنچه مهم است ریشه کن ساختن ناهنجاریها و سوق دادن جامعه به سمت تعالی است که این مهم با ارتباط عمیق قشر جوان با مساجد قوت گرفته و تحقق خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۰۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد حیدری در جمع خواهران بسیجی شرکت کننده در اردوی صالحین شهر فرهنگی و مذهبی شیراز گفت: لازم است مساجد را پایه و اساس نظام اسلامی بدانیم و این را به مردم تفهیم سازیم و نقش مؤثر مساجد را در حفظ پاکی و معنویت در جامعه بیان کنیم.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی، ریشه در مساجد دارد و باید از آن آغاز شود.

حیدری خاطر نشان کرد: خدمت در مسجد را باید به گونه‌ای تشریح کنیم که همه در آن حضور یابند. احکام اسلامی و آموزه‌های دینی را به خوبی آموزش دهیم. با این اقدامات، یقیناً از میزان تخلفات در جامعه کاسته می‌شود و دستگاه‌های قضائی با مجرمان کمتری برخورد خواهند کرد.

وی ابراز داشت: اساس و پایه تشکیل حکومت دینی و دموکراسی دینی مساجد هستند و به جرات مسجد را می توان بدنه نظام اسلامی برای تشکیل جامعه دینی مناسب دانست.

حیدری با بیان اینکه بسیج جامعه زنان نقش پرچمداری زنان در انقلاب اسلامی را به عهده دارد گفت: امروز انقلاب اسلامی به زنان متکی بر تفکر فاطمی و زینبی نیاز دارد و باید توطئه دشمنان نظام توسط مسئولین کشور جدی گرفته شود چرا که  این توطئه متوجه  زنان جامعه اسلامی است.

وی بیان داشت: زن مسلمان ایرانی موقعیت خود را بیش از پیش خطیر بداند و در راه تعالی  و حرکت در مسیر الهی باید حرکت پیشرونده مبتنی بر تفکر ناب بسیجی داشته باشد.

 

 

ارسال نظرات