امام جمعه اهرم گفت: حاشیه پیش آمده در روند انتخاب شهردار شهر اهرم مایه تاسف است و در امور شورا و شهرداری هیچ دخالتی نداشته و نخواهد هم داشت و آنچه گفته می‌شود تکذیب می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اهرم گفت:  پس از روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برای کابینه دوازدهم مجلس شورای اسلامی به 16 وزیر معرفی شده دولت رای اعتماد داد.

 وی افزود: با تعامل و همکاری مجلس و دولت شاهد رای خوب مجلس به وزرای پیشنهادی دولت بودیم و امیدواریم که رئس‌جمهوری به وعده‌هایی که داده در حوزه معیشت و اشتغال جوانان عمل نماید و دولت در این چهار سال  از ورود به هر حاشیه ای که موجب خلال در روند فعالیت دولت در این چهار سال خواهد شد پرهیز کند.

 امام جمعه اهرم تصریح کرد: چشم‌انداز بیست ساله برای نظام جمهوری اسلامی طراحی شده و هشت سال بیشتر به  این چشم انداز باقی نمانده و خیلی از کارها بر زمین مانده است حالا که مجلس این گونه با دولت تعامل کرده، پیام آن وحدت ، تعامل و اتحاد مسوولان برای خدمت و تلاش برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران است.

 راستگو بیان کرد: امروز موضوع اشتغال و دست‌یابی افراد به ویژه جوانان به شغل مناسب از اساسی‌ترین نیازهای جامعه محسوب می‌ شود و بیکاری همیشه به عنوان یک پدیده مخرب اجتماعی و رفع آن توسط دولت روحانی باید در اولویت کاری باشد.

 وی با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری و نام گذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،  ادامه داد: شاخص اصلی توسعه‌یافتگی هر جامعه رفع بیکاری است و این آمارهایی که امروز داده می شود که نرخ بیکاری چند درصد کاهش یافته  مردم نسبت به این آمارهای توجه نمی کنند.

 راستگو عنوان کرد: مردم باید لمس کنند نرخ بیکاری پائین آمده، کسانی که چند جوان بیکاری دارند با این آماری که دولت می‌دهد برایشان قابل قبول نیست و توجهی  هم به این آمارها ندارند .

 امام جمعه اهرم اظهار داشت: به خاطر شهادت رجایی و باهنر نیست که می‌گویند هفته دولت بلکه علت اصلی این نام‌گذاری ظهور شهیدان رجایی و باهنر در عرصه سیاست در حد و اندازه ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و جهادی بود که این دو بزرگوار داشتند.

 وی ادامه داد: امروز آنچه کلید حل مشکلات کشور و جامعه می‌باشد مدیریت جهادی است و مردم ایران اسلامی از مسوولان می‌خواهند مانند شهیدان  رجایی و باهنر با عشق به ملت بدون منت خدمت کنند ، در دولت های گذشته واقعا مدیران خدوم و خدمت گذار با هر گرایش وجود داشته و الان هم هستند امیدواریم در این چهار سال هم  یک نهضت خدمت‌رسانی صادقانه و مدیریت انقلابی و جهادی از دولت و مسئولان شاهد باشیم .

 امام جمعه اهرم گفت: امیدواریم قولی که مسوولان در زمینه اجرایی‌کردن سد خائیز داده‌اند به سرعت آغاز و فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم  نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد .

 وی با اشاره به حاشیه پیش آمده در روند انتخاب شهردار شهر اهرم افزود : حاشیه پیش آمده در روند انتخاب شهردار اهرم مایه شرمندگی و تاسف است، شورای چهارم یکی از نیروهای انقلابی و ارزشی از  فرزندان این شهر که دارای سابقه خوبی در شهردارهای شهرستانهای استان داشت به عنوان شهردار انتخاب کردند و چهارسال گذشته بدون حاشیه و انحراف سپری شد علاوه بر اینکه از اموال شهرداری هم حافظت کردند و شنیده می شود که حق جلسات هم شهرداری برای شورای چهارم پرداخت نکرده و آنها دریافت ننموده‌اند.

 راستگو افزود : شهردار شورای چهارم انصافا تا روز آخر کار کرد و در بحرانی‌ترین زمان شهرداری شهر را تحویل گرفتند و عملکرد شهردار در ساخت پارک‌ها و آسفالت کوچه و آبگرم مشهود است،  اما شورای جدید به خاطر اختلاف سیلقه‌ای که با شهردار دارد خواستار تغییر شهردار هستند نه به خاطر ضعیف‌بودن شهردار بوده است.

 امام جمعه عنوان کرد: شورای شهر از روز اول که استارت خورد، اختلافات پیش آمد و به جای این که اختلافات را در یک فضایی آرام و با صحه صدر حل و فصل کنند از اهرم فشار برای قبول‌کردن یک گزینه خاص استفاده کردند غافل از اینکه شورا محل شور و هم فکری می‌باشد شهردار باید با رای اکثریت انتخاب نه با  چماق انتخاب شود.

 راستگو یادآور شد: امروز مردم توقع دارند شهر اهرم که بیش از 50 سال است شهر شده، فردی سکان شهرداری را به دست بگیرد که با سابقه، مجرب، با تجربه، بدون حاشیه، اهل تعامل، دوراندیش، کار آمد و در حوزه مدیریت شهری با توجه به این که شهر عقب‌افتاده باشد بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکلات را حل کند.

 وی افزود: امام جمعه در امور شورا و شهرداری هیچ دخالتی نداشته و نخواهد هم داشت و آنچه گفته می‌شود تکذیب می‌گردد و بهتر است در کنار هم در یک فضای برادرانه و صمیمی دست از این نزاع‌ها و دعواها بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها