خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت، افتتاح وآغاز عملیات اجرایی 117 پروژه گازرسانی در نقاط مختلف استان قزوین انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۴۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق اظهار کرد: 30 روستای منطقه آوج، 10 روستا در الموت، 4 روستا از توابع شهرستان قزوین و 4 روستا در منطقه بوئین زهرا و تاکستان در هفته دولت با حضور مسئولین استانی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.
بوشهری هزینه اعلام شده برای گازرسانی به این 48 روستا را 333 میلیارد ریال عنوان کرد که با نهایی شدن این پروژه ها 4860 خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.وی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی سطح استان از گاز طبیعی را 79 درصد عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با اتمام طرح های در دست اقدام در زمینه گازرسانی به روستاهای فاقد گاز این مقدار به 90 درصد می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه از گازرسانی به 66 واحد صنعتی عمده و جزء در هفته دولت با صرف هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد و 800 میلیون ریال خبرداد و افزود: با گازرسانی به این 66 واحد صنعتی هم اکنون 2559 واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که حدود 80 درصد واحدهای صنعتی فعال استان می باشد.
بوشهری همچنین ازآغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک اندیشه در حومه قزوین خبرداد و افزود: با توجه به جمعیت 2000 خانواری این شهرک که رو به توسعه است درصدد هستیم این پروژه گازرسانی را حداقل زمان ممکن اجرایی و نهایی کنیم تا ساکنان این شهرک از مزایای گاز طبیعی بهره مند شوند. وی هزینه پیش بینی شده این طرح گازرسانی را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از افتتاح بهره برداری از دو ساختمان اداری در شهرهای شال و نرجه با صرف هزینه ای معادل 12 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با توجه به اجاره ای بودن و نامناسب بودن ساختمان های اداری گاز در بعضی از شهرها، نسبت به احداث ساختمان های جدید اقدامات لازم صورت گرفت تا بتوان در سطحی بسیار بالاتر و مطابق شأن و منزلت مردم عزیز به آنها خدمات مناسب ارائه داد که امیدواریم افتتاح این دو ساختمان اداری در نرجه و شال این موضوع را محقق نماید.
بوشهری در پایان با اشاره به اینکه برای افتتاح و عملیاتی شدن 117 پروژه ذکر شده 369 میلیارد ریال بودجه هزینه و پیش بینی شده است گفت: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این طرح های گازرسانی رفاه و آسایش بیشتر برای مشترکین عزیز استان فراهم شود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها