خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه کسبه و اصناف باید مدیریت انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند و مراقب تهدیدهای دشمنان باشند، گفت: مهمترین وظیفه بسیج اصناف شناخت فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در رابطه با جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

مهمترین وظیفه بسیج اصناف شناخت فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد گازرانی امروز در همایش هفته بسیج اصناف و بازاریان استان همدان در مجتمع انصار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خصوص شهید «حاج حسین همدانی» و شهید «حججی» و ضمن تبریک هفته بسیج اصناف، اظهار داشت: اتاق اصناف و بسیج اصناف تعامل بسیار خوبی برقرار کرده و با توجه به بازدید از کارخانه‌ها و تولیدی‌ها تمام تلاش خود را در رفع مشکلات و موانع آنان به‌کار می‌بریم.

وی گفت: اصناف در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی کشور نقش اساسی دارند و بخش مهمی از کشورمان که یک سوم آن قشر صنوف هستند 17.5 درصد از تولید خالص ملی و بزرگترین و گسترده‌ترین بخش تولید به دست اصناف انجام می شود.

رئیس اتاق اصناف استان همدان تأکید کرد: نباید نقش اصناف در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب فراموش شود،اصناف و بازاریان و کاسبان کلید و استارت انقلاب را زدند و یک بخش عظیمی از کمک‌ها و هدایت‌ها از طرف اصناف بود.

وی با اشاره به حضور اصناف از قبل از انقلاب در مراسم‌های سیاسی و اجتماعی عنوان کرد: اصناف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها کمک کرد و این کمک ها شامل حمایت از علما، حضور پر رنگ در جبهه ها، کمک های نقدی و غیرنقدی به جبهه ها بود.

گازرانی با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر در خصوص کسبه مبنی بر اینکه کسبه و پیشه‌وران ستون‌های اصلی یک مملکت هستند از آنها دلجویی کنید و به مشکلاتشان رسیدگی کنید، افزود: در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» باید به نقش اصناف در توسعه و پیشرفت کشور پی برد و برای رفع مشکلات بیکاری، اشتغالزایی و ارزآوری از نظارت آنان استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل اصلی ما اشتغال است، افزود: امروز با توجه به اینکه یک واحد کوچک و یک تولیدکننده با کمترین حمایت و تسهیلات می‌تواند شغل ایجاد کند؛ باید در تمام تصمیم‌گیری های کشور از نظرات اصناف استفاده کرد.

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: امروز تمام اقشار جامعه به ویژه اصناف باید مراقب توطئه های دشمنان باشند، آمریکا به بهانه حمله تروریست به کشورهای اسلامی حمله و مسلمان کشی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید آمادگی کامل را داشته باشیم و بدانیم که دشمن اصلی ما آمریکاست، اضافه کرد: همه مطلع هستیم که آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد و دلیل آن این است که 80 میلیون بسیجی داریم.

* امروز آثار مخرب جنگ نرم دشمن را در زندگی روزمره افراد جامعه می‌بینیم

گازرانی عنوان کرد: بسیجی روح دل اسلام را طراوت می بخشد، بسیجی یک جسم نیست، یک ارکان نیست و نبض تپنده بسیج و این ارتش فرمانده کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) است.

وی با بیان اینکه کسبه و اصناف باید مدیریت انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند و مراقب تهدیدهای دشمنان باشند، گفت: مهمترین وظیفه بسیج اصناف شناخت فتنه ها و توطئه های دشمنان در رابطه با جنگ نرم است.

رئیس اتاق اصناف استان همدان ابراز داشت: در جنگ سخت هشت سال مقاومت کردیم و پیروز شدیم و امروز جنگ نرم دشمن با کشور ما شروع شده است.

وی ادامه داد: پدیده جنگ نرم هم اکنون به عنوان پروژه عظیم علیه انقلاب اسلامی با بمباران‌های سوء که مهمترین آن تبلیغات رسانه‌ای و ناهنجاری‌های شبکه های اجتماعی، راه اندازی شبکه های اجتماعی منحرف، سایت های مبتذل، ایجاد شبکه های سایبری علیه ایران است، در حال شکل گرفتن است.

گازرانی در ادامه اضافه کرد: ابزار جنگ نرم امروز گوشی‌های هوشمند، ماهواره، اینترنت و فضای مجازی است که متأسفانه آثار مخرب آن را در زندگی روزمره افراد جامعه می‌بینیم.

وی افزود: اگر فرهنگ‌سازی نباشد و در کشور با جنگ نرم دشمن مقابله نکنیم همگی ما ضربه خواهیم خورد؛ شاید متوجه نشده باشیم فرزندان ما اکنون تک به تک نشانه گرفته شده اند و این احساس خطر وجود دارد و می‌طلبد مسئولین کشور دست به دست هم داده و زیرساخت و آماده‌سازی لازم و آموزش برای فرزندانمان را انجام دهند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان در خصوص راه‌های مقابله با جنگ نرم، یادآور شد: راه مقابله با این پدیده وظیفه ما بسیجیان و مسئولین است که باید زیرساخت فرهنگی و تربیتی استفاده از این ابزارها را فراهم کنیم و برای آموزش و اقدامات مناسب برای فرهنگ‌سازی استفاده از ابزارها آنچه در توان داریم به‌کار گیریم تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی گفت: برای آموزش صحیح استفاده از ابزارهایی مانند گوشی های همراه و هوشمند مسئولین اصناف، رؤسای اتحادیه ها می توانند از خود شروع کنند و آمادگی داشته باشند و در خانواده خود فرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات