تولید کننده و مخترع بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با«بسیج»:
اطمینان گفت: بدون شک نحوه بسته بندی محصولات میوه های خشک کارخانه ما یکی از بهترین های دنیاست. این بسته بندی نوع خاصی از چوب است که شاید هیچ کسی در دنیا چنین طرحی برای بسته بندی خود نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۶۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷

اسماعیل اطمینان مخترع و فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره نحوه بسته بندی محصولات خود که به اروپا صادر می شود گفت: بدون شک نحوه بسته بندی محصولات میوه های خشک شده در کارخانه ما یکی از بهترین های دنیاست. این بسته بندی نوع خاصی از چوب است که شاید هیچ کسی در دنیا چنین طرحی برای بسته بندی خود نداشته باشد.

وی افزود: یکی از نکاتی که لازم است رعایت شود تا محصولات صادر شوند محوه بسته بندی است. اگر دیده می شود که اجناس ایرانی کمتر به اروپا صادر می شود و یا فقط در کشورهای اطراف خیلج فارس صادر می شود، به دلیل ناتوانی در نحوه  بسته بندی است.

فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در خصوص جایگاه بسته بندی محصولات در بحث های صادراتی اظهار داشت: محصولات میوه های خشک ما اگر توانسته است به بازارهای اروپا راه پیدا کند، علاوه بر کیفیت از بسته بندی خاصی بهره مند است. چنانچه هرچه زودتر لازم است که مسوولین به فکر جبران این خلاء باشند و در اسرع وقت برای آموزش به صنعتگران و تولیدکنندگان اقدام کند.

ارسال نظرات