یک فعال و مخترع بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با «بسیج»:
اطمینان گفت: با تولیدات میوه خشک شده توانستیم کیفیت های خود را به بالاترین سطح استاندارد جهانی برسانیم و از کشور های ترکیه و آذربایجان برای سفارش محصول ما اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۴۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

اسماعیل اطمینان مخترع و فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام داده است اظهار داشت: در سال های قبل که رهبری از تاثیراتی که اقتصاد مقاومتی بر روند تولیدی کشور دارد گفتند احساس تکلیف کردم و به یاری حق توانستم دستگاه میوه خشک کن را بسازم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی کمک های ویژه ای در ساخت دستگاه خشک کن میوه ها کرده است افزود: این دستگاه توانایی رقابت با شرکت های صنعتی و کارخانه های بزرگ در اروپا را دارد. با ساختن این دستگاه توانستیم در بازارهای اروپایی ورود پیدا کنیم و صادارت قابل توجهی در دنیا داشته باشیم.

فعال بسیجی در حوزه اقتصادی مقاومتی در خصوص اشتغال زایی که با تولیدی خود توانسته ایجاد کند اظهار داشت: با وام هایی که از جانب بسیج سازندگی به تولید تعلق گرفت توانستیم برای 200 نفر مستقیم و برای 500 نفر غیر مستقیم اشتغال زایی کنیم.

اطمینان گفت: با تولیدات میوه خشک شده توانستیم کیفیت های خود را به بالاترین سطح استاندارد جهانی برسد و از کشور های ترکیه و آذربایجان برای سفارش محصول ما اقدام کنند.

ارسال نظرات