خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت : مهمترین هدف مجمع بسیج شهرستان بهار استفاده از ظرفیت و فرصت‌ها در راستای بهبود معضلات اجتماعی و اشتغال جوانان بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۲۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

مهمترین هدف مجمع بسیج استفاده از ظرفیت‌ها و بهبود معضلات اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ غلامرضا رجبی‌احقر امروز در کارگاه آموزشی و توانمندسازی اقشار بسیج شهرستان بهار بیان داشت: در جنگ تحمیلی هشت ساله بسیج با تقدیم 75 درصد شهید  خوش درخشید و امروز در تمام عرصه‌های گوناگون بسیج نقش سازند ه‌ای دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب بسیج در دهه دوم انقلاب  گفت: مبارزه با جنگ نرم  و خنثی کردن نقشه‌های دشمن بسیج به درستی وظیفه‌اش را انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود، افزود: امروز رسالت بسیج بسیار اهمیت دارد و این را نیز دشمنان ما خوب فهمیده‌اند.

وی یادآور شد: ایجاد حلقه‌های صالحین و عرصه‌های تولید و اقتصاد مقاومتی و کمک به محرومین و سازندگی قدم‌های خوبی را برداشته است.

رجبی تاکید کرد: بسیج اقشار  با  بحث مطالبه‌گری از مسئولین شهرستان در تصمیم‌گیری  و حل بسیاری از مشکلات شهرستان و آسیب‌های اجتماعی   اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی گفت: مهمترین هدف مجمع بسیج شهرستان بهار استفاده از ظرفیت و فرصت‌ها در راستای بهبود معضلات اجتماعی و اشتغال جوانان  بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه برای اعضای مجمع و اقشار بسیج شهرستان بهار در طول سال کارگاه‌های توانمندسازی و آموزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هدف محوری در واقع در پیشبرد و اهداف مجمع عالی بسیج موثر خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات