به همت کانون بسیج رسانه

اهدا 130 جلد کتاب کودک به کتابخانه های شاهرود

در راستای طرح نذر کتاب، 130 جلد کتاب با 70 عنوان به همت بسیج رسانه شهرستان شاهرود به کتابخانه های روستایی این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۲۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای طرح نذر کتاب گرامیداشت شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی، کانون بسیج رسانه شهرستان در کگرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص 127 شهید دانش آموز شهرستان شاهرود 130 جلد کتاب کودک با 70 عنوان به اداره کتاب خانه های شاهرود اهدا کرد.

در این برنامه علی عامری مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی و همه شهدا به خصوص شهدای دانش آموز با بیان اینکه رهبر انقلاب بر موضوع کتابخوانی و علم آموزی تاکید دارند اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و گرامیداشت یاد شهدای علم و دانش، شهدای دانش آموز کانون بسیج رسانه شهرستان به نمایندگی از همه اصحاب رسانه 130 جلد کتاب کودک را برای استفاده کتابخانه های روستایی اهدا می کند.

وی افزود: تلاش همه ما در جامعه ترویج مردم به کتاب و کتابخوانی است و بسیج رسانه که خود مروج فرهنگ خواندن است در این راستا اعلام آمادگی می کند تا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گام های موثری برداشته شود.

در این مراسم که در راستای طرح نذر کتاب با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه اداره کتابخانه های شهرستان شاهرود اجرا شد علاوه بر بسیج رسانه، مطبوعات شهرستان از جمله ماهنامه نامه ادیب، روزنامه پیام استان سمنان، هفته نامه کندوی البرز، نمایندگی روزنامه جام جم و همشهری و فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود نیز کتاب هایی را به این طرح اهدا نمودند.

در طرح نذر کتاب همه آحاد جامعه که کتاب های بلااستفاده دارند می تواند با مراجعه به پایگاه های بسیج و کانون جوانان بسیج و کتابخانه ها کتب خود را اهدا نمایند تا به کتابخانه های روستایی این کتب اهدا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار