خبرهای داغ:
هاشمی در دیدار فرمانده و شورای معاونین سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته دولت گفت: همه مدیران باید خلوص در گفتار و عمل خود را رعایت کنند و ضرورت جمهوری اسلامی است و نیروی های انقلابی با کارکرد و خلوص خود است که خدمت می کند و روحیه انقلابی و جهادی امروز لازم است.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۲۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار فرماندهی و شورای معاونین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با وی در دفتر فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل با بیان جمله امام خمینی(ره) که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" اظهار کرد: بعضی در آن زمان گفتند این چه جمله ای است که امام فرمودند اما امروز همه دولتمردان و سیاسیون و نظامیان و تئوریسین ها به این عینیت موضوع رسیده اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی که اگر ما امروز در سوریه نمی جنگیدیم می بایست در همدان و کرمانشاه با داعش می جنگیدیم افزود: این نگاه بلند امام راحل را نشان می دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنا نهادند آن هم با انقلاب اسلامی فرمودند نه جمهوری اسلامی که فقط درون کشور باشد و در هر کجای دنیا که ندای آزادی خواهی و اسلام بلند شود سپاه باید پرچمدار باشد.

فرماندار شاهرود با اشاره به شهید رجاییو عمر کوتاه دولت ایشان خاطر نشان کرد: یازده مردا سال شصت مراسم تنفیذ حکم شهید رجایی بود و دوازدهم تحلیف و هشت شهریور نیز شهادت شهید رجایی و یارانش بود که 28 روز دوران دولت ایشان بود اما عاقبت بخیر شد و امروز در قلب همه جا دارد.

وی با اشاره به ویژگی های شهید رجایی که سبب ماندگاری وی شد بیان کرد: خلوص و ولایت مداری و گذشته خود را فراموش نکردن ویژگی های بارز این شهید بود اما امروز برخی مدیران اشکالشان این است که گذشته خود را فراموش می کنند و خود را از جنس مردم نمی دانند و نمی دانند مسئولیت ها گذراست.

هاشمی تاکید کرد: همه مدیران باید خود خلوص و گفتل خود را رعایت کنند و ضرورت جمهوری اسلامی است و نیروی انقلابی با کارکرد و خلوص خود است که خدمت می کند و روحیه انقلابی و جهادی امروز لازم است.

وی با اشاره به شهید حججی اظهار کرد: شهید حججی صحنه ای از واقعه عاشوراست و عاقبت بخیر شد و دنیا را تکان داد و علت اینکه این شهید به این مقام رسید از بوسیدن پای مادر و پاسدار بودن این شهید بوده است.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه شما قدر خود را بدانید که پاسدار هستید چرا که عاقبت بخیر خواهید شد افزود: سپاه دارای معنویت است و ایثار و شهادت دارد و این رمز ماندگاری سپاه است.

وی با بیان اینکه عشق بنده این است که در سپاه و بسیج از دوران دانش آموزی و دانشجویی بوده ام و احساس آرامش و خودی بودن با این مجموعه داریم به کارهای بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: در موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در سطح شهرستان سپاه و بسیج جزو سه دستگاهی است که از نظر راستی آزمایی بالاترین رتبه را دارد و در اشتغالزایی خوب عمل کرده است.

هاشمی با اشاره به مبارزه با آسیب های اجتماعی و تشکیل حلقه های صالحین عنوان کرد: تشکیل این حلقه ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی در جامعه بسیار اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به اجلاسیه شهدا و فصل شیدایی و اثرگذار بودن این برنامه ها در جامعه ادامه داد: بعد از این برنامه سرقت ها و آسیب های اجتماعی طبق آمار پایین آمد و رویکرد به مسائل دینی افزایش یافت.

فرماندار شاهرود با اشاره به طرح بوستان های سلامت بیان کرد: قبل از اجرای این برنامه فضای بوستان ها مسموم بود و خانواده های مذهبی زیاد حاضر نمی شدند اما امروز با بوستان سلامت و رویکرد فرهنگی حضور خانواده بسیار شده است و رویکرد مثبتی است.

مدیران باید خلوص در گفتار و عمل را رعایت کنند/ هر کجای دنیا ندای آزادی خواهی و اسلام بلند شود سپاه پرچمدار است

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی کار ارزشمندی است به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: هر سال بیش از 2هزار نفر از شهرستان در این اردوها حاضر می شوند و این اثرگذاری فرهنگی خوبی دارد و دغدغه خاصی نیز در اعزام وجود ندارد و به خوبی برگزار می شود.

هاشمی با تقدیر از فعالیت های بهداشتی و درمانی و اعزام اکیپ های بهداشتی درمانی به دورترین نقاط شهرستان های شاهرود و میامی گفت: تمام این فعالیت های در زمینه های مختلف تاکید رهبر انقلاب اسلامی است که سپاه و بسیج به خوبی این تاکیدات را عملیاتی کرده اند و البته حق هم همین است.

وی با تقدیر از بازخوانی واقعه غدیر در شهرستان و اثرگذاری آن در جامعه به پیشرفت نظام با حضور سپاه تاکید کرد و افزود: در انتخابات چه قبل و حسین و بعد از آن سپاه و بسیج همکاری خوبی با مجموعه دولت داشتند و از این همکاری تشکر می کنیم.

فرماندار شاهرود با تقدیر از اقدامات انجام شده در جنگ ابر بیان کرد: با در اختیار قرار دادن فضا به سپاه در این جنگل برنامه های خوب فرهنگی انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما همه نیروهای نظام هستیم به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: دولت فراجناحی است و شایسته سالاری مورد تاکید است و دولت متعلق به همه مردم است و همه در راستای فرامین رهبری انقلاب گام برداشته و موظف به عمل فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها