خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی در دیدار با فرماندار شاهرود به مناسبت هفته دولت گفت: تلاش بسیج و سپاه بر هم افزایی و توسعه واقعی در همه حوزه های شهرستان است و تعامل و همکاری با دولتمردان در شهرستان جزو برنامه های ماست.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در دیدار با معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود که به مناسبت هفته دولت و با حضور تعدادی از شورای مدیران این ناحیه در دفتر فرماندار برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با تقدیر از زحمات فرماندر مردمی، سخت کوش و عاشق اهل بیت(ع) شهرستان شاهرود اظهار کرد: تلاش همه مسئولین در دولت و ما در سپاه عمق بخشی به برنامه ها و اثرگذاری آن در جامعه است.

وی با اشاره به شهید رجایی افزود: شهید رجایی ساده زیست بود و اولین دولت مکتبی را شکل داد و در جمیع ویژگی های این شهید ساده زیستی و اخلاص او بود که این شهید را ماندگار کرد و شهید باهنر نیز اینگونه بود و این پیوند دوران خوبی را نوید می داد که رقم بخورد اما به آرزوی خود رسیدند و اجر خود را بُردند.

دامغانی با اشاره به فعالیت های بسیج و سپاه در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و تقدیر از زحمات فرماندار و دستگاه های اجرایی در اجرای این امور به خصوص اجلاسیه دو سالانه شهدا و فصل شیدایی خاطر نشان کرد: از اقدامات فرهنگی ما در این ایام بوستان سلامت است که در 400 شب برنامه در چهار بوستان دائمی بازدیدکنندگان فراوانی داشته و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به سالم سازی جنگل ابر تصریح کرد: در این مکان نیز کارهای خوبی انجام شده و به حمدالله مردم و مسئولین از این اقدامات چه در جنگل ابر و چه بوستان ها رضایت دارند.

وی با اشاره به محله اسلامی و اقدامات بسیج و سپاه در این امر گفت: در این محله های نیز کارهای مختلف فرهنگی و اقتصادی و عمرانی انجام شده که مورد رضایت مردم است و ما طرح اعزام مبلغ به مناطق محروم را اجرا نمودیم و طرح سفیران فرهنگی که اعزام تیم فرهنگی به مناطق دارای محرومیت فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به برنامه بازخوانی واقعه غدیر و یادواره بسیج جامعه زنان استان در شاهرود به برنامه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در موضوع طلاق طرح حوضچه های آرامش را اجرا نمودیم که اثرگذار بوده است و طرح جوادلائمه که برای مبارزه با معضل اعتیاد است و طرح اشتغازایی و توانمندسازی افراد نیازمند کار است که در حال انجام هستیم.

وی با اشاره به طرح های بسیج سازندگی نیز گفت: در حوزه بسیج سازندگی گروه های مختلف ما در بسیج دانشجویی و دانش آموزی و سایر اقشار در حال اجرای ماموریت های عمرانی و خدماتی و فرهنگی و آموزشی بهداشتی هستند.

دامغانی با بیان اینکه ده تیم پزشکی به نقاط مختلف برای امورات درمانی و بهداشتی اعزام و 2200 نفر ویزیت رایگان شده اند ادامه داد: در موضوع علمی نیز بسیج علمی ما اقدامات خوبی انجام داده و از بیست طرح ایده خام برای رساندن به مرحله طرح اصلی حمایت و 15 طرح برای تجاری سازی کمک شده است و ده طرح نیز به مرحله اجرا درآمده است.

وی با تاکید بر حضور در همه حوزه هایی که دولت نیاز به کمک و یاری دارد تاکید کرد: تلاش بسیج و سپاه بر هم افزایی و توسعه واقعی در همه حوزه های شهرستان است و تعامل و همکاری با دولتمردان در شهرستان جزو برنامه های ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها