مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

افتتاح 280 میلیارد ریال طرح در هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: هم زمان با هفته دولت، شرکت توزیع نیروی برق تبریز از طرح هایی به ارزش نزدیک به 280 میلیارد ریال بهره برداری می کند.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عدال کاظمی با اعلام این خبر افزود: تعداد طرح های انجام یافته بیش از 1100 مورد است که 101 پروژه شاخص در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص طرح های هفته دولت اظهارداشت: این 110 پروژه در شهرستان تبریز با اعتبار نزدیک به 180 میلیارد ریال، شهرستان اسکو با اعتبار 17 میلیارد ریال و شهرستان آذرشهر با اعتبار بیش از 25 میلیارد ریال بهره برداری خواهند شد.

کاظمی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اقدامات این شرکت در هفته دولت، کلنگ زنی ساختمان حوزه ستادی می باشد که در طول سالیان گذشته وضعیت مناسبی نداشته است.

وی تصریح کرد: با اتمام این طرح ساختمانی بخش های مختلف حوزه ستادی شرکت در یک محل تجمیع خواهند شد تا مشتریان برای انجام امور خود به مکان های مختلف مراجعه نکنند.

کاظمی افزود: طرح های هفته دولت تحت عناوین توسعه و احداث، توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع، منابع طرح هاي عمراني (مسکن مهر)، جابجايي تاسيسات، ايجاد قدرت مانور، اصلاح و بهينه سازي شبکه، شبکه روشنايي معابر، طرح هاي کاهش تلفات و نيرورساني انجام شده است.

وی افزود: اهداف اجرایی این طرح ها اصلاح شبکه، کاهش تلفات در شبکه توزیع، رفع حریم و تامین برق متقاضیان، توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع و ... می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار