خبرهای داغ:
مسئول گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان ملایر عنوان کرد
مسئول گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان ملایر گفت: هدف از اجرا و ساخت نمایش «پابوس» نشان دادن عظمت و کرامت علی ابن موسی الرضا(ع) به مخاطبین و دوستداران اهل بیت(ع) است، و اینکه از بین 100 نفر یک نفر را با زندگی و سیره امام رئوف آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۰۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

هدف از ساخت نمایش «پابوس» آشنایی بیشتر مردم با سیره امام رضا(ع) استشیرین حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اجرای نمایش پابوس اظهار داشت: مدت دو ماه این نمایش تمرین شده است.

وی افزود: هدف از اجرا و ساخت این نمایش نشان دادن عظمت و کرامت علی ابن موسی الرضا(ع) به مخاطبین و دوستداران اهل بیت(ع) است، و اینکه از بین 100 نفر یک نفر را با زندگی و سیره امام رئوف آشنا کنیم.

کارگردان نمایش «پابوس» با اشاره به اینکه این نمایش در اولین روزهای اجرا در پنج سانس که برای عموم به صحنه رفته با استقبال خوبی روبرو شده است، افزود: بسیار خوشحالم از اینکه می‌بینم تماشاگران پایان نمایش با حالی معنوی و صورتی خیس سالن را ترک می‌کردند.

وی اظهار داشت: کسانی بودند که اسم کار را به سخره گرفتند اما کار اینقدر تاثیرگذار شده که همین را مدیون دعای مادرم و صاحب کار، امام رضا(ع) می‌دانم.

حبیبیان با بیان اینکه این کار برای جشنواره استانی نیز آماده و فرستاده می‌شود، گفت: در روزهای آتی اجرا بنا به درخواست تماشاگران تمدید خواهد شد.

وی با بیان خلاصه‌ای از موضوع نمایش گفت: نمایشنامه در مورد دختری بنام زری است که شاگرد قهوه خانه‌ای بین راهی شده، زری در زندگی بسیار سختی کشیده و خانواده خود را یکی یکی از دست داده، برای شفای مادر خود به حرم امام رضا(ع) می‌رود که مادرش هم در مشهد فوت می‌کند، در ادامه اتفاقاتی برای زری می‌افتد و در انتها زری که معلول جسمی شده شفا می‌یابد... .

کارگردان نمایش «پابوس» عنوان کرد: امیر بیگی نویسنده نمایش و علی بختیاری،علی آقا نوری، حامد آقا نوری و سیده فاطمه حسینی بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات