به مدت یک هفته

جشنواره حمایت از برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی برگزار شد

در حالی که اپل تعدادی از اپلیکیشن‌های ایرانی را از روی اپ استور خود حذف کرده جشنواره متولد ایران با هدف حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل به مدت یک هفته‌ در فضای مجازی برپا شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۹۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، جشنواره متولد ایران با هدف حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل تا 31 مرداد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برپا بود.

در حالی که اپل تعدادی از اپلیکیشن های ایرانی را از روی اپ استور خود حذف کرده است، اپلیکیشن های ایرانی فراوانی در حال رشد و توسعه هستند.

برگزارکنندگان جشنواره امیدوارند بزرگداشت برنامه ها و بازی های ایرانی با همراهی بیش از 21 هزار توسعه‌دهنده ایرانی، علاوه بر شناساندن محصولات با کیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر تولید داخلی و رونق بیشتر این صنعت در ایران شود.

در طول این جشنواره متولدایران برگزارکنندگان تنها برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی را در صفحه اول خود به نمایش گذاشتند.

توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی در این مدت با استفاده از هشتگ #متولدایران، محصول خود را در شبکه های اجتماعی معرفی کردند و از کاربران خواستند که از تولیدات ایرانی استفاده و حمایت کنند.

کاربران علاقه‌مند در شبکه‌های اجتماعی نیز برای حمایت از تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی ایرانی، با هشتگ #متولدایران محبوب‌ترین بازی و برنامه‌های ایرانی روی گوشی خود را معرفی کردند.

این هشتگ در هفته گذشته بیش از هزار بار به اشتراک گذاشته شد.

ارسال نظرات