خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

رفع محرومیت از چهره مناطق مهمترین اولویت بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رفع محرومیت از چهره مناطق مهمترین اولویت بسیج سازندگی است و در انتخاب طرح‌ها ضریب محرومیت مناطق، هدفگذاری استان و میزان اعتبار در نظر گرفته می شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

رفع محرومیت از چهره مناطق مهمترین اولویت بسیج سازندگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار شهرام صادقی با بیان اینکه هفته دولت امسال 13 طرح محرومیت‌زدایی در استان بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: برای اجرایی کردن این طرح ها 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ساخت المان و ساماندهی گلزار شهدای دمق رزن، ساماندهی گلزار شهدای 12 روستای نهاوند، ساخت چهار باب خانه نیازمند، مرمت و تکمیل پنج باب مسجد در نقاط محروم استان، ایجاد زمین ورزشی در اسدآباد و بهره برداری از سالن ورزشی در فامنین است.

وی بیان کرد: رفع محرومیت از چهره مناطق مهمترین اولویت بسیج سازندگی است و در انتخاب طرح‌ها ضریب محرومیت مناطق، هدفگذاری استان و میزان اعتبار در نظر گرفته می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: اعتبارات بسیج سازندگی بسیار محدود بوده و عمده طرح‌ها با حمایت مالی و مادی خیران و همیاری مردم انجام می شود.

سرهنگ صادقی از مسئولان دستگاه های اجرایی این استان خواست اجرای طرح های عمرانی در مناطق محروم که پیمانکاران رغبتی به انجام آن ندارند یا اجرای آن برای پیمانکار صرفه مالی ندارد را به بسیج سازندگی واگذار کنند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی با کمترین هزینه می تواند طرح ها را به نتیجه برساند و تنها قیمت مصالح را از دستگاه متولی دریافت کند.

وی بیان کرد: افراد متخصص، کارشناس و جوانان زیادی با بسیج سازندگی همکاری دارند که بدون دریافت هزینه ای تنها با هدف خدمت به اقشار محروم در کارهای جهادی مشارکت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات