خبرهای داغ:

نخستین کاروان راهیان نور مراغه به شمالغرب اعزام شد

250 نفر از خواهران بسیجی مراغه برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۳۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

فرمانده سپاه مراغه در حاشیه اعزام این کاروان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آن ها بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

سامی ادامه داد: بهترین راه انتقال آرمان ها و رشادت های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروزی اردوی راهیان نور است  و تنها راه تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان با نسل ارزشمند دفاع مقدس است.

وی آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت را از اهداف اردوهای راهیان‌نور دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان است.

 سامی با تأکید بر اینکه راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ و مهم برای انتقال فرهنگ  دفاع مقدس برای آیندگان  است، اظهارداشت: راهیان نور از بهترین  راه های مقابله با طرح های فرهنگی بدخواهان و دشمنان، تولید فرهنگ غنی برای جامعه و جوانان و انتقال تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس در همه‌ عرصه‌ها است.

وی راهیان نور را برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبارستیزی و ایجاد روحیه ایثار، شهادت، شجاعت، خودباوری و رشد کمال مفید دانست و افزود: عدم نشر فرهنگ دفاع مقدس توسط عاملان و جاهلان چیزی جز انحطاط استکبار محوری، ذلت و عقب افتادگی نیست.

 فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه شرکت کنندگان در این اردوها ضمن بازدید از مناطق با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید میثاق می کنند، بیان کرد: در این کاروان ها راویانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز برای تشریح موقعیت مناطق عملیاتی و عملیات های انجام شده حضور دارند.

سامی اضافه کرد: بسیجیان شرکت کننده در این اردو  به مدت دو روز از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در شمالغرب همچون تمرچین، بروجردی، شهید خالدی و ... بازدید خواهند کرد.

وی استقبال مردم از اردو راهیان نور را چشمگیر خواند و گفت: دو کاروان دیگر در قالب کاروان راهیان نور برادران و خانواده ها به زودی به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار