رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده:
روحیات بسیجی حد و مرزی نمی شناسد و محدود به شخص یا شخصیت های خاصی نیست بلکه هر انسانی در هر لباس و جایگاهی که باشد، شایسته است که بسیجی باشد.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۱۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده در مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهید کاظمی با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه، تولید علم و فرهنگ و اندیشه است، بیان کرد: زیباترین و متعالی ترین صفتی که هر انسانی در هر پست و مقام و منزلتی با خودش یدک می کشد، ویژگی بسیجی بودن و دارابودن روحیات جهادی و ایثارگرانه است.

نصرت الله دین محمدی افزود: روحیات بسیجی حد و مرزی نمی شناسد و محدود به شخص یا شخصیت های خاصی نیست بلکه هر انسانی در هر لباس و جایگاهی که باشد، شایسته است که بسیجی باشد. بسیجی بودن یعنی آماده بودن برای انجام هر کار خداپسندانه و شایسته و انقلابی که گرهی از مشکلات مردم و یا جامعه اسلامی را باز کند.

وی در ادامه اظهار داشت: هر فرد بسیجی باید در تمام عرصه های علمی، دانشجویی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی حضور فعال و سازنده و گره گشا و ایثارگرانه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هفته دولت به دولتمردان خدوم، یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر و ایثار و از خودگذشتگی شهید والامقام مدافع حرم شهید محسن حججی را گرامی داشت وتصریح کرد: حججی نمونه بارزی از یک بسیجی فداکار و انقلابی و از خود گذشته بود.

شهیدی مسئول حوزه زین العابدین خدابنده نیز با اشاره به اینکه هدف اصلی پایگاه بسیج دانشجویی، پایبندی به ارزش های انقلاب، خون شهدا، داشتن تقوای الهی است گفت: عمل کردن به بیانات مقام معظم رهبری بر بسیجیان واجب و ضروری است که روز به روز سخنان رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی را رصد و پیگیری کنند.

شهیدی حضور دین‌محمدی را به عنوان نمونه ای از بسیجیان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده، مفید به فواید فراوان دانست و تشکیل گروه های جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی را برای خدمت رسانی به روستاهای شهرستان خدابنده را از اولویت برنامه های آتی خود اعلام کرد.

گفتنی است، مراسم معارفه محمدمهدی شیرمحمدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهید کاظمی با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده، مسئول بسیج دانشجویی زین العابدین خدابنده، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و مسئول بسیج اساتید این دانشگاه و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار شد.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت بسیج دانشجویی محمدمهدی شیرمحمدی و حکم خزانه داری محمود بیگدلی تقدیم وی شد.

ارسال نظرات