مزار شهدای میانه غبارروبی و عطرافشانی شد

امام جمعه میانه در آیین غبار روبی مزار شهدای این شهرستان به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر در دولت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اخلاص و صداقت در انجام امور تنها رمز ماندگاری این شخصیت های بزرگ انقلاب در یاد و اذهان عمومی جامعه می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با اشاره به اینکه در سایه انقلاب و برکات حاصل از نظام شاهد دستیابی مردم از جمله روستائیان به امکانات بسیاری از جمله راه، آب، برق، تلفن، گاز و غیره هستیم گفت: دولت باید در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم و رضایتمندی آن ها تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه اصلی این انقلاب و نظام، مردم و خون پاک شهدا بوده و هر گونه کوتاهی در مقابل وظیفه خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان،  ما را از  مسیر اصلی انقلاب، ولایت و راه شهدا دور خواهد ساخت.

در آغازین روز از هفته دولت، شورای اداری میانه با غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

شورای اداری پیش از غبارروبی با امام جمعه شهر دیدار کردند و در این دیدار، امام جمعه میانه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و  باهنر گفت: هفته دولت فرصتی است مغتنم برای ارائه عملکرد دولت و خدماتی که به مردم انجام شده است.

   پس از دیدار با امام جمعه میانه، اعضای شورای اداری و تامین میانه در مزار مطهر شهدای شهرستان حضور یافته با قرائت فاتحه، عطرافشانی و غبارروبی از مقام شامخ شهدای بزرگ شهرستان تجلیل شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار