سردار مولایی گفت: راهی که شهدا در آن قرار گرفته اند امروزه به فرهنگ اصیل و اثر گذار در سراسر دنیا در بین شیعیه و سنی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۷۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در یادواره شهدای روستای لهران شهرستان طالقان با بیان اینکه مجالس شهدا ، مجالس بازآمورزی، یادآوری، فهم مشترک و درک مجدد آنچه شهدای ما برای آن جنگیده اند.

شهدا ستارگان نورانی کشور هستند/راه شهدا پایه گذار فرهنگ اصیل و اثر گذار در بین شیعه و سنی است

وی افزود : هعمه ما معتقدیم شهدا ستارگان نورانی  این کشور و مرز و بوم هستند و امروز ثابت کرده اند متعلق به کل جهان اسلام هستند.

سردار مولایی گفت: راهی که شهدا در آن قرار گرفته اند امروزه به فرهنگ اصیل و اثر گذار در سراسر دنیا در بین شیعیه و سنی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه شهدا در درگاه الهی رزق دریافت میکنند و زنده هستند بیان داشت: شهدا قدرت و استقلال کشور را تامین کرده اند.

وی افزود : تمام کشور ها برای دفاع از خودشان در برابر تهاجم بیگانگان راهکار هایی را در نظر میگیرند، و قدرت ملی باید از قدرت های دیگر همچون (سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی ، نظامی، روانی ، تکنولوژی) بیشتر باشد.

سردار مولایی بیان داشت: هیچ تهدیدی در این دنیا وجو ندارد که برای کشور ما طراحی و اجرا نشده باشد.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه از سال 1369 تا 1385 دقیقا 6 مرتبه امریکایی سعی کردند با ما وارد جنگ شوند و بارها ایران را تهدید به حمله کردند گفت: و این یک تهدید نظامی کاملا مشخص بوده است.

وی با اشاره به جنگ نرم که از سوی دشمن طراحی و اجرا میشود تصریح کرد: دراواخر دهه هفتاد بیست هزار مطلب برعلیه ائمه اطهار(ع) به ویژه فاطمه زهرا(س) مطلب نوشته شده است.

سردار مولایی گفت: دشمن از هیچ ابزار و امکاناتی برای تحریک جوانان و شبهه افکنی در افکار عمومی بر علیه اعتقادات و باور های مردم صرف نظر نکرده است.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه شهدا استقلال این کشور را تامین کرده اند تاکید کرد: استقلال گرفتنی است، زمانی دنیا به دو قسمت شرق و غرب تقسیم بندی میشد و همه دنیا باید از این برنامه طبیعیت میکردند و کسی حق نداشت بگوید من مستقل هستم.

وی گفت: دشمن میداند که موشک ماهواره بر ما نظامی نیست، اما آنها میخواهند  کشور های دیگر همیشه به تعداد محدودی از کشور ها نیازمند و محتاج باشند .  

ما توانستیم به همت شهدا با تلاش و پشتکار جوانا و صرف فعل ما میتوانیم به قله های بلند  دانش و فناوری  دست پیدا کنیم و استقلال کشور را تامین کنیم .

ارسال نظرات