همزمان با هفته دولت پنجمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان خرم دره با ظرفیت ذخیره سازی این جایگاه 144 هزار لیتر با 3 مخزن، افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۷۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از افتتاح 54 مین جایگاه عرضه فرآورده های مایع استان در اولین روز هفته دولت خبر داد و گفت: با حضور استاندار, فرماندار و امام جمعه شهرستان خرمدره و نماینده شهرستانهای ابهر, سلطانیه و خرم دره در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقاملات محلی پنجمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان خرم دره افتتاح شد.

محمود آقامحمدیان منطقه افزود: جایگاه اختصاصی وحدت خرم دره که فاز یک از مجتمع گردشگری و اقامتی پانید می باشد با سرمایه گذاری 5/3 میلیاردی بخش خصوص و در زمینی به مساحت 3000 متر مربع احداث و بهره برداری گردید .

وی اظهارداشت: ظرفیت ذخیره سازی این جایگاه 144 هزار لیتر با 3 مخزن می باشد که با افتتاح این جایگاه میزان 3 درصد ظرفیت ذخیره سازی استان ارتقا یافته است

این مقام مسئول تصریح کرد: جایگاه اختصاصی وحدت دارای 14 نازل و 7 تلمبه جهت ارائه بنزین معمولی و سوپر می باشد که با افتتاح این جایگاه زمینه اشتغال 10 نفر نیز مهیا گردیده است .

مدیر منطقه گفت: جایگاه وحدت شهرستان خرم دره بعنوان 17 مین جایگاه ناحیه ابهرمی باشد که با افتتاح این جایگاه مجموع جایگاههای دارای درجه ممتاز ناحیه ابهر به عدد 11 جایگاه رسید .

مدیر منطقه در انتها ضمن اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده 4 جایگاه عرضه گاز طبیعی نیز در حال ارائه خدمات است، افزود: امید است اقدامی در راستای تسهیل در امر سوخترسانی شهرستان خرمدره انجام پذیرد .

ارسال نظرات