به همت پایگاه حضرت معصومه(س) ؛

یادواره شهدای حیدر آباد شرقی برگزار شد

یادواراه شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم حیدر آباد شرقی با حضور پدر و مادر این شهدا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۵۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  یادواره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم منطقه حیدر آباد شرقی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور پدرو مادر این شهدا، بسیجیان و مردم این منطقه برگزار شد.

در این یادواره پاسدار زنجانی فرماندهی ناحیه امام سجاد(ع) اظهار داشت: حضور در مراسم شهدا لیاقت میخواهد که خدا امروز این لیاقت را نصیب ما کرده است.

وی افزود: اگر بخواهیم در این برهه از زمان شهدا را با دیگران مقایسه نماییم تنها وجه تمایز آنها را میتوان اصل یقین بودن شهدا بدانیم.

پاسدار زنجانی گفت: اگر شهدا به یقین نمیرسیدند قطعا نمیتوانستند این مسیر را بروند و به شهادت برسند، شهدا برای رسیدن به یقین کاری کردند که رضای خدا در آن بود و این رمز رسیدن به یقین بود.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) تصریح کرد: شهدا مسیر خود را به خوبی انتخاب کردند،انسانهایی بودند وارسته و بسیار عاطفی و علاقه زیادی به خانواده خود داشتند و در واقع بهترین افراد جامعه بودند.

وی یاداور شد: شهدا عزیزترین افراد زندگی خود را کنار گذاشتند ولی یک چیز عزیزتر بدست آوردند وآن هم نوکری اهل بیت (ع) بود.شهدا نمیخواستند خود را معرفی کنند فقط میخواستند بگویند که اگر عاشق خدا شوی خدا هم عاشقت میشود و آن زمان شما رو به بالاترین بها میخرد.

پاسدار زنجانی بیان داشت: ما اگر بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده کنیم بنا به فرموده امام خامنه ای راه آنها را رفته ایم، شهدا نسبت به خدا،اهل بیت(ع) و ولایت غیرت داشتند و تا اخرین نفس پای غیرت خودشان ماندند .

وی گفت: شما خانواده ای از شهدا را پیدا نمیکنید که از شهیدشان ناراضی باشند، به عنوان مثال در تمام اعمال شهید حججی میشود اخلاص به خدا را مشاهده کرد، شهید رشوند یکی از با اخلاص ترین افراد و شهدا میباشد.

پاسدار زنجانی در پایان خاطر نشان کرد: داعش چند سال پیش تا فاصله 200 کیلومتری حرم حضرت زینب (س) رسیده بود که به برکت خون شهدادر حال حاضر شهرها با حرم فاصله دارندو ما باید قدر این شهدا را بدانیم.

خبرنگار بسیجی فرهادی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها