مراسم افتتاحیه دوره آموزشی استانی یاوران ولایت برادران برگزار شد

مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و تربیتی طرح یاوران ولایت بعد از پایان پذیرش دانش آموزان شرکت کننده برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۴۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و تربیتی طرح یاوران ولایت برادران «طرح یاد بود شهدای حرم و ۵۴۰۰ شهیدمظلوم استان کردستان» بعد از پایان پذیرش دانش آموزان شرکت کننده در دوره، سنندج برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولین سپاه و آموزش و پرورش، سرهنگ حسینی و سرهنگ محمدرضا مومنی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان به همراه دانش آموزان شرکت کننده در دوره برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا مومنی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ضمن عرض خیرمقدم به فرماندهان واحد‌های مقاومت و مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین که در دوره توانمند سازی شرکت دارند ضمن توجیه حاضران در بحث دوره یاوران ولایت و ... توضیحاتی را در بحث تشکیلات و دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی بیان نمودند.

سرهنگ حسینی در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانش آموزان، این دوره رایک اعتکاف با معرفت برای حاضران دانستند و افزود: حاضران در جمع باید شهداء را الگوی خود قرار دهید چرا که همه ما مدیون شهداء هستیم، مدیون استوار جوانمردانی چون شهید حججی و شهیدان دانش آموز که افتخار آن را داریم که در کردستان ۴۱۵ شهیدگرانقدر دانش آموز را تقدیم نظام نمودیم.

حسینی در ادامه در خصوص وظایف فرماندهان واحد توضیحاتی را برای دانش آموزان شرکت کننده در این دوره که مسئولیت فرمانده واحد مقاومت مدرسه خود را برعهده می‌گیرند، نمودند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار