همزمان با سومین روز از هفته دولت استاندار زنجان به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی به شهرستان ایجرود سفر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان همزمان با سومین روز از هفته دولت به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و نیز دیدار با جمعی از اهالی شهرستان ایجرود، به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی خود، به این شهرستان سفر کرد.

اسداله درویش امیری با ورود به شهر زرین آباد، از سوی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ماهنشان و امام جمعه زرین آباد مورد استقبال قرار گرفت.

وی آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح و پروژه گازرسانی به روستای هلیل آباد، افتتاح همزمان ۳ طرح گازرسانی، بهره برداری ازسه خانه بهداشت و سه پانسیون پزشکی در روستای جوقین شهرستان ایجرود و نیز بهره برداری همزمان از طرح آسفالت و بهسازی معابر روستای جوقین و چهار روستای بخش مرکزی ایجرود از دیگر برنامه های استاندار زنجان در این سفر خواهد بود.

مقام عالی اجرایی استان همچنین ضمن دیدار با اهالی روستای جوقین، عملیات اجرایی احداث آموزشگاه ۶ کلاسه در این روستا را نیز آغاز خواهد کرد

استاندار زنجان در پایان سفر خود به شهرستان ایجرود، همزمان با سومین روز از هفته دولت، با اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از مردم این شهرستان دیدار خواهد داشت.

ارسال نظرات