خبرهای داغ:
برگی از وصیت نامه شهید عبدالله بابالویی: مادر عزیزم!بعد از خداوند مهربان ترین و عزیزترین موجود برای من هستی و من به وجود تو افتخار می کنم که چنین فرزندی تربیت کردی که افتخار اسلام باشد، و من میروم تا به یزید و یزیدیان بفهمانم که شهادت بالاترین ارزوی ما است.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۳۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

خبرگزاری بسیج روزانه برگی ازوصایای شهدا استان قزوین را که در کتاب با ارزش فار در دو جلد به نوشته حسن شکیب زاده می باشد را برای مطالعه و الگو گیری از سبک و زندگی شهدا تحریر می کند.
شهید عبدالله بابالویی در یکم فروردین 1345 در روستای شیزند از توابع تاکستان به دنیا آمده|ددرش عباس کشاورز و مادرش طوبا نام داشت.
شهید عبدالله بابالویی تا چهارم ابتدائی درس خواند و گچ کار بود که به عنوان سرباز ارتش به جبهه رفت و در یازدهم تیر ماه 1365 در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
برگی از وصیت نامه شهید عبدالله بابالویی:
با درود فراوان بر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی(ره)و درود بر تمام شهیدان به خفته ایران.
مادر عزیزم!بعد از خداوند مهربان ترین و عزیزترین موجود برای من هستی و من به وجود تو افتخار می کنم که چنین فرزندی تربیت کردی که افتخار اسلام باشد، و من میروم تا به یزید و یزیدیان بفهمانم که شهادت بالاترین ارزوی ما است.
کی روم شاید نینوایی را بیابم و در عاشورای دوران هدیه ناقابلی در راه پیروزی حق علیه باطل باشم.
و به پیروان جاوید ولایت عرض می کنم،لحظه ای از نام و یاد خدا غافل نباشید و به امید این که ندای اسلام محمدی سراسر منطقه را فراگیرد و نمونه ای از قدرت علی علیه السلام در منطقه استقرار یابد.
بارالها خدایا!مستضعفان جهان را بر مستکبران پیروز تر گردان تا مستضعفین خود سرنوشت خود را به دست بگیرند.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها