خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خبر داد:

برگزاری«طرح ولایت رسانه»ویژه خبرنگاران، مدیران و اصحاب رسانه قزوین

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری « طرح ولایت رسانه » ویژه خبرنگاران، مدیران و اصحاب رسانه قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد : با هدف ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی اصحاب رسانه، شبکه سازی و کادرسازی در نظام صالحین بسیج رسانه، توانمندسازی خبرنگاران و حفظ انسجام و ساماندهی اصحاب رسانه استان، دومین دوره "طرح ولایت" برگزار می‌شود.
وی افزود: « طرح ولایت رسانه» به مدت ده ساعت در روزهای پنجشنبه 9 و 16 شهریورماه با حضور اعضای رسانه‌های مختلف استان برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: در طرح ولایت ویژه بسیج رسانه مباحثی همچون امنیت در رسانه‌های نوین، جریان شناسی سیاسی، اقتصاد مقاومتی و رسانه، ویژگی‌های رسانه‌های انقلابی و اخلاق رسانه مطرح می‌شود که در پایان دوره گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.
وی یادآور شد: این دوره از طرح ولایت با حضور اساتید مجربی چون حضرت آیت الله اسلامی، دکتر مسعود بصیری و سید یاسر جبرائیلی برگزار می‌شود.
کشاورز در پایان اذعان کرد: با توجه به محدودیت ثبت نام، علاقه مندان در اسرع وقت نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹ ارسال و یا به شماره ۰۹۳۵۶۰۸۴۶۹۰ تلگرام و یا با شماره تلفن ۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس و یا به آدرس قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، تقاطع ابوذر جنوبی، پلاک 9 مراجعه کنند.
1004/پ40/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها