در یک بازی دیدنی و تماشایی از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ؛
هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی پر گل تیم مقاومت البرز مقابل پارسیان شهر قدس پیگیری شد.جدال مقاومت پارسیان در سالن انقلاب کرج در حالی آغاز شد که پیش بینی ها بازی را بسیار فیزیکی و پر برخورد دانسته بودند که در ابتدای بازی این امر عیان شد و مقاومت البرز با پیروزی پر گل برابر پارسیان شهرقدس 9 امتیازی شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۹۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی پر گل تیم مقاومت البرز مقابل پارسیان شهر قدس پیگیری شد.جدال مقاومت پارسیان در سالن انقلاب کرج در حالی آغاز شد که پیش بینی ها بازی را بسیار فیزیکی و پر برخورد دانسته بودند که در ابتدای بازی این امر عیان شد و مقاومت البرز با پیروزی پر گل برابر پارسیان شهرقدس 9 امتیازی شد.

پیروزی پر گل تیم مقاومت البرز

مسعود کیانفر  در رابطه با بازی روز گذشته، گفت: روز گذشته موفق به شکست پر گل تیم پارسیان شدیم و این بازی با نتیجه هفت بر یک همراه شد.

وی افزود: بازی روز گذشته سنگین بود که بسیار در راستای موفقیت تیم تمرین و تلاش داشتیم و خوشبختانه موفق به پیروزی شدیم.

این مسوول با بیان اینکه در بازی‌های گذشته موفق به گل زنی نمی‌شدیم افزو: در این بازی موفق به گل زنی شدیم و بالاخره موفق شدیم از تلاش و زحمات خود بهره برداری کنیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز در رابطه با تیم پارسیان، خاطرنشان کرد: بازی سنگینی بود که با تیم بسیار قدرتمند مواجه بودیم که خوشبختانه تلاش و تمرین بازیکنان نتیجه داد.

ارسال نظرات